Descriere produs
Reinventează-ţi afacerea astfel încât să le oferi clienţilor tăi satisfacţie şi experienţe memorabile.
Magazinele Apple obţin profituri mai mari pe metru pătrat decât orice alt retailer. La baza succesului şi a loialităţii ieşite din comun de care dau dovadă clienţii lor nu se află doar calitatea extraordinară a produselor, ci nişte oameni excepţionali, extrem de informaţi, cărora li se acordă putere de decizie, fiind motivaţi să le ofere cumpărătorilor o experienţă cu adevărat memorabilă.
Carmine Gallo, expert în comunicare şi un autor care a studiat îndeaproape compania Apple, ne prezintă principiile şi practicile care i-au făcut pe clienţi să fie atât de fideli brandului şi ne explică cum putem obţine rezultate uimitoare oferind servicii la standarde înalte.
Vorbește ca la TED. Cele 9 secrete ale vorbitului în public ale celor mai strălucite minți ale lumii (2023) ,
Cinci stele (2020) ,
Detalii produs
Opinii editoriale
„O mulţime de sfaturi şi de resurse utile pentru toţi cei interesaţi să îşi reinventeze afacerea şi să le ofere clienţilor o experienţă extraordinară, astfel încât să le fie loiali pe viaţă.“
Loic Le Meur, CEO, LeWeb„Această carte te va ajuta să înțelegi și să implementezi cei trei stâlpi de bază ai încântării clienților: caracterul plăcut, încrederea și calitatea.”
Guy Kawasaki