Arta de a influenţa. Analiza tehnicilor de manipulare
de Alex Mucchielli
Titlu apărut în colecția Collegium la Polirom
Descriere produs
Pornind de la teoria sistemica a mijloacelor de comunicare in masa si de la noua abordare a proceselor de comunicare, lucrarea evidentiaza omogenitatea fenomenelor de influenta care se manifesta in aplicarea tehnicilor clasice ale vinzarii, publicitatii, discursurilor persuasive, propagandei, managemetului motivatiilor si diverselor forme de manipulare prezente in viata de zi cu zi. Cartea arata ca tehnicile de influentare nu constituie o arta imposibil de explicat, bazata pe intuitie, si propune in acest sens o metoda simpla de analiza a lor. Numeroasele exemple si cazuri practice ii permit cititorului trasarea si elaborarea unor aplicatii concrete ale acestei teorii in conceperea si efectuarea actiunilor de comunicare.
Arta de a comunica. Metode, forme şi psihologia situaţiilor de comunicare (2013) ,
Arta de a influenţa. Analiza tehnicilor de manipulare (2015) ,
Influență, persuasiune, motivare (2023) ,
Arta de a influenţa. Analiza tehnicilor de manipulare (2015) ,
Detalii produs
Titlu original: L'art d'influencer
ISBN: 973-683-942-7
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 208
Limbă: Română
Dimensiuni: 13,5x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Polirom
Teme: manipulare