logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 37,63 lei
-7%40,46 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Consultanta de proces. Lansarea, implementarea şi încheierea cu succes a unui proiect de consultanţă

Alan Weiss
În stoc
PREȚ: 37,63 lei
-7%40,46 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
„Dintre cele vreo douăzeci de cărţi pe care le-am scris, aceasta este prima care se concentrează exclusiv pe implementarea metodologiei de...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-93320-6-1
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

„Dintre cele vreo douăzeci de cărţi pe care le-am scris, aceasta este prima care se concentrează exclusiv pe implementarea metodologiei de consultanţă. De fapt, cartea aceasta nu este decât un mod mai elaborat de a spune “iată cum trebuie lucrat cu clientul”. Nu e mare ştiinţă. Este ceva mult mai dificil – este bun simţ. Veţi constata că abordările mele în aproape orice intervenţie de consultanţă sunt directe, necomplicate şi relativ rapide. În opinia mea, tocmai de aceea sunt fundamentale, fiindcă sunt simple şi eficace.

Deşi voi aborda diferite intervenţii specifice, mă voi concentra la început asupra unui aspect mult mai important (deşi mult mai puţin interesant) pentru majoritatea consultanţilor: nevoia de a pregăti mediul de lucru şi de a-l educa pe client, sistematic şi fără întrerupere, în privinţa angajamentului şi resurselor cerute pentru implementarea proiectului de consultanţă.

Consultanţa nu este ceva ce-i “facem” noi clientului. Este ceva ce realizăm împreună cu clientul – nici el, nici noi nu reuşim să obţinem rezultate de calitate în lipsa colaborării celuilalt. Acest lucru este valabil indiferent dacă este vorba de formularea strategiei, focus-grupuri, ateliere, coaching, dezvoltarea vânzărilor, integrarea sistemelor, externalizarea activităţilor sau orice alt domeniu specializat de consultanţă.”

Alan Weiss

Autor: Alan Weiss
Traducător: Tatiana Chera
Data apariției: 2014
Editura: BMI
Pagini: 170
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
metodologie, consultanță, client, colaborare

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus