Descriere produs
Devenită bestseller, Lumina dintre oceane a fost desemnată cea mai bună carte a lunii august 2012 de Amazon.com, unanim considerată un debut spectaculos al scriitoarei de origine australiană M.L. Stedman.
După patru ani de coşmar petrecuţi pe fronturile Primului Război Mondial, Tom Sherbourne se întoarce în ţara natală, Australia, angajîndu-se paznic de far pe Ianus Rock, o insulă aflată la distanţă de o jumătate de zi de coastă. Izolaţi de restul lumii, Tom şi frumoasa lui soţie, Isabel, încearcă zadarnic să devină părinţi. Cînd orice speranţă părea pierdută, pe ţărm eşuează o barcă ducînd un cadavru şi un nou-născut. Încălcîndu-şi principiile, Tom şi Isabel decid să păstreze copilul, considerîndu-l un dar de la Dumnezeu. După doi ani, cînd se întorc pe continent, descoperă că hotărîrea luată le-a schimbat iremediabil destinele.
Lucruri transparente (2020) ,
Prințul negru (Carte pentru toți) (2020) ,
Privește-i pe arlechini! (ediția 2020) (2020) ,
Blazon de bastard (2020) ,
Primăvara (Carte pentru toți) (2020) ,
Trezirea la viață (Carte pentru toți) (2020) ,
Sfetnicul din sânge (Top 10+) (2021) ,
Femeia-Războinic (2023) ,
Lucruri transparente (2013) ,
Detalii produs
Cărți Ficțiune >> Cărți Contemporane
Cărți Ficțiune >> Cărți Universale
Cărți ecranizate
Speciale >> Cărți literalmente cu greutate
Opinii editoriale
„Iată un roman în care salvarea unui personaj aduce cu sine pierderea tragică a altuia, deşi noi, cititorii, am vrea cu disperare să nu moară nimeni. Lectura romanului Lumina dintre oceane este o experienţă halucinantă, dramatică.”
Monica Ali„O minunată poveste a iubirii şi a pierderii, a dreptăţii şi a răului, a ceea ce oricare dintre noi ar face pentru cel iubit.”
The Boston Globe„Descrierile labirintice ale sălbaticei coaste a Australiei sînt fascinante, cum fascinantă este şi uşurinţa cu care scriitoarea stăpîneşte vechile poveşti ale locului. Pe măsură ce cuplul de la far este atras în împrejurări din ce în ce mai tragice, cele două stranii destine devin cumva apropiate, familiare.”
The New Yorker