logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 31,36 lei
-7%33,72 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Clienții nu-mi dau pace

Shelle Rose Charvet
În stoc
PREȚ: 31,36 lei
-7%33,72 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: C&A Business
Clienții sunt atenți la felul cum îi atragi și cum sunt tratați. Prima lucrare care dezvăluie Declanșatorii Motivaționali ascunși,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-162-108-1
Dimensiuni: 13,5x20,5 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Clienții sunt atenți la felul cum îi atragi și cum sunt tratați. Prima lucrare care dezvăluie Declanșatorii Motivaționali ascunși, astfel încât să înțelegem, să prezicem și să influențăm comportamentul clienților.

  • Descifrează felul în care clienții gândesc și iau decizii.

  • Află motivele reale pentru care organizațiile gestionează greșit experiența cu propriii clienți.

  • Creează o Filosofie a Clientului prin care să-l atragi și să-l păstrezi.

  • Gestionează Marea Schimbare de Atitudine a Clientului.

  • Pregătește-ți angajații pentru a face față oricărui client.

  • Soluționează nemulțumirile clienților pentru a consolida loialitatea.

  • Descoperă noile reguli pentru marketingul în masă și cel direct.

  • Fă-ți clienții să cumpere mai mult și mai des.

 Este extrem de profitabil să demonstrezi că îți înțelegi clienții; dacă nu o faci, însăși compania ta este în pericol.

Autor: Shelle Rose Charvet
Traducător: Bogdan Mihăilescu
Data apariției: februarie 2013
Editura: Amaltea
Titlu original: The Customer Is Bothering Me: How to Change Attitudes, Improve Results and Grow Your Bottom Line
Pagini: 223
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, dezvoltare profesională, clienți, atitudine, vânzări, marketing

Opinii Editoriale

Robbie Steinhouse, Director general executiv al Gray's Inn Group
„Diferența dintre o companie bună și una mai puțin bună este felul în care își tratează clienții. Auzim multe clișee atunci când organizațiile vorbesc despre relațiile cu clienții; această carte are o structură practică și o abordare revoluționară cu ajutorul cărora lucrurile vor merge de la sine.“

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus