Descriere produs
Clienții sunt atenți la felul cum îi atragi și cum sunt tratați. Prima lucrare care dezvăluie Declanșatorii Motivaționali ascunși, astfel încât să înțelegem, să prezicem și să influențăm comportamentul clienților.
-
Descifrează felul în care clienții gândesc și iau decizii.
-
Află motivele reale pentru care organizațiile gestionează greșit experiența cu propriii clienți.
-
Creează o Filosofie a Clientului prin care să-l atragi și să-l păstrezi.
-
Gestionează Marea Schimbare de Atitudine a Clientului.
-
Pregătește-ți angajații pentru a face față oricărui client.
-
Soluționează nemulțumirile clienților pentru a consolida loialitatea.
-
Descoperă noile reguli pentru marketingul în masă și cel direct.
-
Fă-ți clienții să cumpere mai mult și mai des.
Este extrem de profitabil să demonstrezi că îți înțelegi clienții; dacă nu o faci, însăși compania ta este în pericol.
Avantajul optimismului. 50 de adevăruri simple pentru a-ți transforma atitudinile și acțiunile în rezultate (2013) ,
Câștigă aurul! Cum îți poți mări influența ca lider (2013) ,
Învață să faci bani. Câștigă bani rapid când lucrurile se mișcă încet (2013) ,
Oamenii dominatori (2013) ,
Totul depinde de tine. Cum să-ţi dezvolţi o atitudine de învingător şi să devii lider (2013) ,
Testează-ți abilitățile de viață. 10 teste pentru măsurarea inteligenței practice (2013) ,
Gândesc, deci câștig. Creează idei pentru a-ți îmbunătăți afacerea, cariera și viața (2013) ,
StarCraft 2. Umbra lui Xel'Naga (2013) ,
StarCraft 3. Viteza întunericului (2013) ,
Detalii produs
Titlu original: The Customer Is Bothering Me: How to Change Attitudes, Improve Results and Grow Your Bottom Line
ISBN: 978-973-162-108-1
Copertă: Paperback
Număr pagini: 223
Limbă: Română
Dimensiuni: 13,5x20,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Amaltea
Opinii editoriale
„Diferența dintre o companie bună și una mai puțin bună este felul în care își tratează clienții. Auzim multe clișee atunci când organizațiile vorbesc despre relațiile cu clienții; această carte are o structură practică și o abordare revoluționară cu ajutorul cărora lucrurile vor merge de la sine.“
Robbie Steinhouse, Director general executiv al Gray's Inn Group