logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Contagios. Cum se răspândesc ideile

Jonah Berger
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Jonah Berger și-a petrecut ultimii zece ani ai carierei încercând să descopere motivele pentru care anumite lucruri îi...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-722-161-9
Dimensiuni: 14,5x20,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Jonah Berger și-a petrecut ultimii zece ani ai carierei încercând să descopere motivele pentru care anumite lucruri îi captivează pe oameni mai mult decât altele. În Contagios, Berger dezvăluie secretul care stă la baza comunicării orale și a transmiterii informației prin intermediul mediului social. În această carte veți afla care sunt cele șase principii de bază care fac ca tot felul de lucruri să devină captivante, pornind de la produse de larg consum și inițiative politice, la zvonuri și filmulețe postate pe YouTube. 

În Contagios veți citi, de exemplu, cum a devenit celebru un restaurant de lux prin intermediul unei banale fripturi cu brânză, cum reclamele anti-drog se poate să fi crescut, de fapt, consumul de substanțe interzise și cum a fost posibil ca un filmuleț despre unul dintre cele mai plictisitoare produse, un blender, să aibă peste 200 de milioane de vizualizări. Indiferent că sunteți managerul unei mari companii, că dețineți o afacere mică, pe care doriți să o promovați, că sunteți pe punctul de a obține o funcție politică sau că lucrați în domeniul sănătății și doriți să faceți o schimbare, Contagios vă va explica modul în care produsele și ideile voastre pot deveni captivante.


Bestseller 
New York Times 
Cea mai bună carte de marketing a anului 2014 American Marketing Association

Autor: Jonah Berger
Traducător: Dan Crăciun, Paul Slayer Grigoriu
Data apariției: noiembrie 2015
Editura: Publica
Titlu original: Contagious: Why things catch on
Pagini: 288
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
marketing, social, media, reclamă
  • Paul Slayer Grigoriu
    Traducător
    Jonah Berger - Autor
    Jonah Berger este profesor de marketing la Colegiul Wharton al Universității din Pennsylvania. A publicat zeci de articole în reviste academice de top, iar lucrările sale au fost citate în The New York Times, The Wall Street Journal, The Washington Post, Science, Harvard Business Review, Wired, BusinessWeek și Fast Company. Lucrările sale de cercetare au fost prezentate pe larg în ediția specială anuală a The...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Jonah Berger
    Autor
    Paul Slayer Grigoriu - Traducător
    Paul Slayer Grigoriu s-a născut la Bucureşti, în 1978. Între 1984 şi 1996, a urmat Şcoala Germană. Este absolvent de Teologie şi Conservator, jurnalist, muzician rock şi traducător. A publicat, în colaborare cu Alexandru Rădescu, un jurnal de pelerinaj din Muntele Athos, Jurnal athonit. Este, de asemenea, autorul unei colecţii de nuvele şi a mai multor poezii, dar şi unul dintre textierii şi compozitorii formaţiei Lost...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Dan Ariely, autorul cărții „Irațional în mod previzibil”
„Jonah Berger este creativ, serios, îndrăzneț și glumeț deopotrivă. Dacă analizezi cercetările sale, o acțiune comparabilă cu a admira o operă de artă într-un muzeu, începi să privești viața dintr-o cu totul altă perspectivă. Nu cred că există un exemplu mai bun despre cum fi folosite științele sociale pentru a pune în valoare atât lucrurile banale cât și cele extraordinare din viața de zi cu zi.”
Chip Heath, co-autorul cărților „Made to Stick” și „Decisive”
„Dacă dispui de un buget redus, dar vrei să ai impact pe piață, Contagios este cartea de care ai nevoie. Vei învăța ce anume trebuie să faci ca vestea despre produsul tău să se răspândească într-un ritm amețitor.”
Alina Stepan, Managing Director Ipsos South-East Europe
„Viralitatea e forma supremă de native advertising. Cum să beneficiezi de vorbele, gândurile și acțiunile celorlalți – iată misiunea îndeplinită a lui Jonah Berger prin această carte.”

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus