logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmată prin care să vă încântați clienții, colegii și pe toți cei care vă ies în cale

Ron Kaufman
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Ron Kaufman ne poartă într-o călătorie în noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice și a unor exemple de...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8360-49-2
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Ron Kaufman ne poartă într-o călătorie în noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice și a unor exemple de bună practică, veți afla în ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume și cum puteți urma calea spre transformarea superioară a serviciilor. 

,,De-a lungul anilor, am asistat la schimbări profunde în atitudinile și acțiunile oamenilor și la îmbunătățiri semnificative ale performanței multor companii în domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile câștiguri în ceea ce privește reputația, cota de piață și profiturile. Organizațiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucură de un avantaj competitiv sustenabil, atrăgând clienți mai fideli și angajați mai talentați și mai motivați.”

Ron Kaufman 

Autor: Ron Kaufman
Traducător: Mihaela Sofonea
Data apariției: august 2013
Editura: Publica
Titlu original: Uplifting Service: The Proven Path to Delighting Your Customers, Colleagues, and Everyone Else You Meet
Pagini: 376
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
cărți de afaceri, succes, servicii, performanță, reputație, clienți
  • Ron Kaufman - Autor
    Ron Kaufman, fondatorul UP! Your Service, este printre cei mai importanți lideri și specialiști în domeniul serviciilor destinate clienților și un promoter al construirii unei culturi organizaționale centrate pe servicii. Ron publică regulat în Bloomberg Businessweek, The Wall Street Journal, The New York Times șiUSA Today, fiind totodată autorul a paisprezece cărți despre servicii, afaceri și inspirație. A fost inclus...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Marshall Goldsmith, autorul bestsellerului Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe
Citiți această carte și aplicați pașii sugerați. Veți asista la transformarea culturii organizaționale din firma dumneavoastră și la schimbarea ireversibilă a perspectivei pe care o aveți asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregătiți-vă pentru o incursiune excepțională într-o lume total nouă. 
Warren Bennis, profesor de business, Universitatea California de Sud
Am asistat la evoluția peisajului corporatist. Și am văzut că numeroase aspecte au rămas statice - neschimbate, dar nu de neschimbat. Ron Kaufman ne arată cum putem evolua cu ajutorul cărții sale, Cultura serviciilor superioare. Acesta este scopul absolut: să ne înălțăm și să ne ridicăm deasupra zilei de ieri. 
Adrian Godstick şi Chester Elton, autorii bestsellerului The Carrot Principle
Ron Kaufman ne dezvăluie în mod convingător motivul pentru care tipul adecvat de servicii vă poate transforma afacerea, oferind totodată un plan detaliat și ușor de urmat. Toți deținătorii funcției de CEO, toți managerii și angajații care furnizează servicii altora, nu numai că ar trebui să citească această carte, ci să o utilizeze ca referință permanentă. 
Dragoş Anastasiu, Președinte Eurolines Group & TUI TravelCenter
O carte care ar trebui să fie lectură obligatorie la şcoală. O carte care poate schimba oameni, companii sau chiar o ţară întreagă. O carte care mie mi-a lărgit orizontul şi mi-a schimbat mentalitatea.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus