logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 22,11 lei
-15%26,01 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Influenţă, persuasiune, motivare. Noi tehnici. Cum să-ţi seduci interlocutorii, cum să transmiţi o idee, cum să-ţi mobilizezi echipa

Alex Mucchielli
În stoc
PREȚ: 22,11 lei
-15%26,01 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Humanitas Practic
De câte ori nu ne-am dorit, acasă ori la serviciu, să îi putem convinge pe cei din jur, să-i motivăm, să-i determinăm să ia...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-50-4613-2
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

De câte ori nu ne-am dorit, acasă ori la serviciu, să îi putem convinge pe cei din jur, să-i motivăm, să-i determinăm să ia decizii în favoarea noastră?
Este ceea ce Alex Mucchielli, renumit specialist în strategii de comunicare, îşi propune să ne înveţe în această carte &%150; şi anume, arta de a „transmite“ o idee, de a influenţa, de a face astfel încât acţiunile şi gândurile celorlalţi să se îndrepte în direcţia care ni se pare cea mai potrivită.
Numeroasele exemple pe care se sprijină, extrase din mediul educaţional, din lumea companiilor, din mediul juridic, din viaţa de zi cu zi, ne ajută să înţelegem mai bine cum funcţionează comunicarea. Prin prezentarea unor cazuri de escrocherie – cum au fost posibile „vânzarea“ Turnului Eiffel, comerţul cu pietre preţioase false sau invenţia unui „combustibil-miracol" pentru automobil –, descoperim procedeele comunicării de influenţă, dar şi, la fel de important, cum să nu ne lăsăm manipulaţi.

Prin analiza situaţiilor de seducţie, de vânzare, de muncă aflăm cum să construim o relaţie de încredere, care sunt mecanismele profunde ale influenţei, cum să procedăm pentru a schimba conduitele, tehnici concrete de intervenţie care vor putea fi folosite cu succes atât în viaţa socială, cât şi în cea profesională.

Autor: Alex Mucchielli
Traducător: Georgeta-Anca Ionescu
Data apariției: decembrie 2014
Editura: Humanitas
Titlu original: Influencer, persuader, motiver
Pagini: 216
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
psihologie practică, dezvoltare personală, leadership, marketing, manipulare
  • Alex Mucchielli - Autor
    Alex Mucchielli este epistemolog si specialist in stiintele comunicarii. La Editura Polirom au fost traduse lucrarile Arta de a influenta (2002), Dictionar al metodelor calitative in stiintele umane si sociale (2002) si Arta de a comunica (2005).
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus