TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Focus
Focus
Vezi
galerie

Focus

de Al Ries

Id: #424257

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale
 

Descriere produs

Excelentă în mediul concurențial de astăzi. Ușor de citit și ușor de aplicat. Focus oferă sfaturi concrete, la obiect, despre cum poți asigura un viitor de succes afacerii tale.

 

Focus este unul din cele mai importante concepte din lumea actuală a afacerilor. Focus prezintă metoda inteligentă prin care compania ta poate să evolueze, să-și mărească cota de piață și să-și sporească valoarea acțiunilor fără a-și sacrifica însă activele-cheie de care va avea nevoie în perspectivă.

 

Prezentând exemple din nenumărate domenii, Ries expune motivele pentru care companiile cu un focus restrâns sunt adevăratele câștigătoare.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Al Ries

Traducător: Patricia Mandache

Data apariției: iunie 2006

Titlu original: Focus: The Future of Your Company Depends on It

ISBN: 9789738648173

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 352

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Brandbuilders

Teme: succes

 

Loc în topurile Cartepedia

 

Opinii editoriale

O carte deosebit de importantă... Data viitoare când vei dori să-ți extinzi compania sau să-ți diversifici linia de produse îți garantez că te vei gândi de două ori.

Philip Kotler

Grozav cuvânt! Grozavă carte! O recomand călduros tuturor acelora care au nevoie de un duș cu apă rece ca să le aducă aminte cât este de riscantă lipsa focusului.

Michael Gerber, autor al cărții The „E-Myth”

O lectură obligatorie pentru toți directorii de marketing care urmăresc să ocupe poziția de lideri de piață.

Harold Burson, președinte Burson-Marsteller.