Descriere produs
Excelentă în mediul concurențial de astăzi. Ușor de citit și ușor de aplicat. Focus oferă sfaturi concrete, la obiect, despre cum poți asigura un viitor de succes afacerii tale.
Focus este unul din cele mai importante concepte din lumea actuală a afacerilor. Focus prezintă metoda inteligentă prin care compania ta poate să evolueze, să-și mărească cota de piață și să-și sporească valoarea acțiunilor fără a-și sacrifica însă activele-cheie de care va avea nevoie în perspectivă.
Prezentând exemple din nenumărate domenii, Ries expune motivele pentru care companiile cu un focus restrâns sunt adevăratele câștigătoare.
Detalii produs
Titlu original: Focus: The Future of Your Company Depends on It
ISBN: 9789738648173
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 352
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Brandbuilders
Teme: succes
Loc în topurile Cartepedia
Opinii editoriale
„O carte deosebit de importantă... Data viitoare când vei dori să-ți extinzi compania sau să-ți diversifici linia de produse îți garantez că te vei gândi de două ori.”
Philip Kotler„Grozav cuvânt! Grozavă carte! O recomand călduros tuturor acelora care au nevoie de un duș cu apă rece ca să le aducă aminte cât este de riscantă lipsa focusului.”
Michael Gerber, autor al cărții The „E-Myth”„O lectură obligatorie pentru toți directorii de marketing care urmăresc să ocupe poziția de lideri de piață.”
Harold Burson, președinte Burson-Marsteller.