logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 17,02 lei
-7%18,3 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Speranța nu e o strategie. Cele șase chei pentru finalizarea unei vânzări

Rick Page
În stoc
PREȚ: 17,02 lei
-7%18,3 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: C&A Business
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizează servicii de consultanță și instruire în domeniul vânzărilor...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-7780-69-8
Dimensiuni: 13,5x20,5 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizează servicii de consultanță și instruire în domeniul vânzărilor în întreaga lume, aduce în prim plan ideea potrivit căreia "nu ofertele vând, ci oamenii". Oamenii de vânzări de astăzi trebuie să înțeleagă mai bine decât oricând afacerea clientului lor. Acest lucru este important pentru că se poate întâmpla să ratezi un contract bun din cauza unui mesager slab. Combinând o abordare coerentă cu secretele de ultimă oră ale celor mai buni agenți de vânzări din întreaga lume, Speranța nu e o strategie prezintă un proces testat, alcătuit din șase etape-cheie, pentru câștigarea oportunităților de vânzare și îți arată cum:

  • Să vinzi ținând seama de "nevoia" strategică de afaceri a potențialului client pentru a obține o valoare ridicată;
  • Să evaluezi potențialul client pentru a întocmi o previziune corectă privind tranzacția;
  • Să îți diferențiezi soluția astfel încât să fii preferat în locul concurenților;
  • Să creezi o conexiune între strategia ta și procesul de luare a deciziilor în interiorul companiei;
  • Să vinzi celor care dețin puterea în cadrul organizației, descoperind cheia politicii de achiziții;
  • Să comunici eficient strategia în interiorul echipei tale.

Acest ghid al excelenței în vânzări îți va demonstra că, în noul mileniu, la baza strategiei de vânzări nu este permis să se afle speranța, ci informația. Relația cu clienții trebuie să devină din ce în ce mai complexă, pentru ca procesul de vânzare este din ce în ce mai complex. Scopul acestei cărți este de a simplifica lucrurile de ambele părți.

Autor: Rick Page
Traducător: Raluca Elena Daniliuc
Data apariției: 2006
Editura: Amaltea
Titlu original: Hope Is Not a Strategy: The 6 Keys to Winning the Complex Sale
Pagini: 240
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, economie, vânzări, clienți, tranzacții, companie, dezvoltare profesională

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus