logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 47,19 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

În reţea. De ce sharing-ul reprezintă viitorul afacerilor

Lisa Gansky
În stoc
PREȚ: 47,19 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Co-lecţia de antreprenoriat
Afacerile tradiţionale urmează o formulă simplă: crearea unui produs sau a unui serviciu, vânzarea acestuia şi încasarea banilor....
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-64-7
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Afacerile tradiţionale urmează o formulă simplă: crearea unui produs sau a unui serviciu, vânzarea acestuia şi încasarea banilor. Însă în ultimii câţiva ani, a prins contur un model fundamental diferit – unul în care consumatorii au mai multe opţiuni, mai multe instrumente, mai multe informaţii şi mai multă forţă. Lisa Gansky, antreprenoare care face pionierat în domeniu, îl denumeşte „The Mesh” (Businessul „în reţea”), dezvăluindu-ne motivele pentru care acest model va domina în curând viitorul afacerilor.

Cartea vorbeşte despre o imensă oportunitate care a pus deja în mişcare afacerile recent înfiinţate, reînnoindu-le pe cele vechi. Ea reprezintă totodată un ghid esenţial al noului val de comerţ bazat pe tehnologiile informatice, unul care, pe lângă faptul că e foarte sensibil la problematica mediului înconjurător, ajută la formarea şi dezvoltarea comunităţilor.

Lisa Gansky demonstrează cum, folosindu-se de ultimile instrumente de comunicare digitală, companiile „în reţea” schimbă din temelii o serie întreagă de domenii de activitate. Câteva exemple:

 > thredUP facilitează schimburile de haine pentru copii prin intermediul serviciilor de curierat.

> Kickstarter pune în legătură artiştii care au nevoie de finanţare cu mici sponsori, dornici să le acorde sprijinul necesar.

> Groupon exploatează puterea colectivă de cumpărare, oferind zilnic reduceri celor cinci milioane de abonaţi ai săi.

Companiile „în reţea” utilizează mijloacele de comunicare socială, reţelele wireless şi datele extrase din toate sursele disponibile, pentru a le furniza oamenilor bunuri şi servicii exact în momentul în care au nevoie de ele, fără povara şi cheltuielile pe care le presupune regimul de proprietate clasic. Gansky vă arată cum puteţi face o mulţime de bani, construind branduri credibile şi comunităţi puternice, ajutându-vă clienţii să cumpere mai puţin şi să utilizeze mai mult.

Autor: Lisa Gansky
Traducător: Mihaela Sofonea
Data apariției: martie 2011
Editura: Publica
Titlu original: The Mesh: Why the Future of Business Is Sharing
Pagini: 272
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, reţea, mijloace de comunicare socială, wireless, bunuri, servicii
  • Lisa Gansky - Autor
    Lisa Gansky este o antreprenoare de succes, o inovatoare şi o pionieră a afacerilor pe internet. Este membru fondator şi CEO a numeroase companii care activează pe internet, precum GNN şi Ofoto. La GNN, a creat primul website comercial, un cadru care a permis, în premieră, realizarea tranzacţiilor online şi advertisingul bazat pe internet. La Ofoto, a dezvoltat cel mai mare serviciu de photo sharing pentru consumatori, cu peste 56 de milioane de...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Seth Godin, autor al cărţilor Ești de neînlocuit? şi Triburi
Lisa Gansky anticipează oportunităţile latente şi vorbeşte despre un viitor care pare imposibil... până când îţi dai seama că e deja iminent.
John Donahoe, CEO al companiei eBay
În reţea pune în lumină mutaţia radicală pe care a generat-o lumea noastră tot mai interconectată. Iar experienţa practică a autoarei întăreşte adevărul celor spuse. O lectură esenţială pentru toţi cei care activează în lumea afacerilor.
Craig Newmark, fondatorul reţelei Craigslist
Această carte ne oferă o introducere actuală şi relevantă asupra realitaţii şi importanţei companilor „în reţea”, organizaţii care furnizează produse şi servicii prin intermediul sharing-ului, al implicării comunitariste şi în baza unei culturi a încrederii.
Daniel H. Pink, autorul cărții Drive (Publica, 2011)
Lisa Gansky susţine într-un mod convingător noua logică concurenţială a sharing-ului şi ne arată cum putem construi nu doar o companie, ci un întreg ecosistem de afaceri în jurul acestui concept.
Seth Godin, autor al cărţilor Ești de neînlocuit? şi Triburi
Cartea vă va obliga să luaţi notiţe, făcându-vă apoi să intraţi în acţiune.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus