logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 17,92 lei
-7%19,27 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Fă-i să cumpere! Cei 5 pași infailibili pentru a rezona cu clienții și a-ți mări volumul vânzărilor

Harry Washburn, Kim Wallace
În stoc
PREȚ: 17,92 lei
-7%19,27 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: C&A Business
Harry Washburn și Kim Wallace, pionieri ai noii științe de vânzare ThoughtScanTM, revoluționează lumea vânzărilor cu o...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-7780-79-5
Dimensiuni: 13,5x20,5 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Harry Washburn și Kim Wallace, pionieri ai noii științe de vânzare ThoughtScanTM, revoluționează lumea vânzărilor cu o strategie uimitoare și puternica de a furniza produse, servicii și idei.

Bazându-se pe mai mult de douăzeci de ani de studii, experiență și practică în prima linie din domeniul vânzărilor, marketingului și publicității, autorii își concentrează atenția, în acest volum, pe procesul de cumpărare, din punctul de vedere al consumatorului. Prin prisma unor tehnici de ultimă oră, provenind în mare măsură din NLP, testate practic în diverse domenii, de la divertisment și până la industria sănătății, se analizează pas cu pas decizia de cumparare, arătându-ți cum să identifici cele trei profiluri dominante ale cumpărătorului (Comandant, Gânditor și Privitor) și permițându-ți să planifici procesul de vânzare astfel încât acesta să aibă impactul maxim.
Susținându-și principiile cu o serie inedită de studii de caz, lucrarea oferă soluții pentru a te elibera de vechile modele devenite clișee, pentru a construi relații noi și pentru a transforma potențialii clienți în consumatori loiali. Nu rata această carte: viitorul tău ca profesionist în vanzari, dar și al afacerii tale, trebuie să se bazeze pe un proces de vânzare inteligent și infailibil!

Autor: Harry Washburn, Kim Wallace
Traducător: Dorina Oprea
Data apariției: 2007
Editura: Amaltea
Titlu original: Why People Don't Buy Things: Five Five Proven Steps To Connect With Your Customers And Dramatically Improve Your Sales
Pagini: 224
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, economie, vânzări, marketing, clienți, dezvoltare profesională, dezvoltarea afacerii, strategie de marketing

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus