logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Brand You 50. 50 de moduri în care vă puteţi transforma din angajat într-un brand care exprimă distincţie, implicare şi pasiune!

Tom Peters
Colecții/Serii: Management
Brand You 50 ne arată totul: de la cum să ne creăm propria carte de vizită la cum să obţinem o slujbă, de la cum să ne construim lista...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-88750-7-4
Dimensiuni: 10,5x17,5 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Brand You 50 ne arată totul: de la cum să ne creăm propria carte de vizită la cum să obţinem o slujbă, de la cum să ne construim lista de contacte la crearea propriei imagini, cu alte cuvinte, cum să ne transformăm portofoliul de aptitudini astfel încât să ajungem la rezultate surprinzătoare! De fiecare dată!

Prin intermediul a 50 de secţiuni uşor de urmărit şi peste 200 de activităţi recomandate, Tom Peters ne arată cum să devenim un Brand Personal unic,fabulos şi performant.

Tehnologia se află la cârma revoluţiei din lumea afacerilor. Cei care îi supravieţuiesc vor trebui să se adapteze şi să se reinventeze rapid. În acest context, Tom Peters explică ce se întâmplă, oferă instrumentele de care avem nevoie pentru a face faţă provocării şi ne inspiră să trecem la acţiune.

Este viitorul nostru, iar acestea sunt cărţile noastre.

În ritmul rapid al lumii de astăzi, suntem distincţi... sau pierim. Supravieţuiţi, prosperaţi şi triumfaţi devenind un Brand Personal!

Autor: Tom Peters
Traducător: Laura Sibinescu
Data apariției: 2009
Editura: Publica
Titlu original: Brand You 50
Pagini: 240
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
brand personal, afaceri, reinventare, imagine, transformare
  • Tom Peters - Autor
    Tom Peters a devenit licenţiat în construcţii civile în 1965, urmând apoi studii de afaceri la Stanford Business School, unde a absolvit cursuri de MBA şi doctorat. În 2004 a primit titlul de doctor de onoare de la Universitatea de Management din Moscova.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus