TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Avantajul de a avea două secunde în avans P4-MKR-ADAADS-12-P-001
Avantajul de a avea două secunde în avans
Vezi
galerie

Avantajul de a avea două secunde în avans

de Kevin Maney, Vivek Ranadive

Titlu apărut în colecția Cărți practice la Paralela 45

Id: #219022

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Cum să reușim anticipând viitorul
 

Descriere produs

Autorii propun o analiză a modului cum organizaţiile iau decizii novatoare şi deţin avantajul competitiv atunci când au o intuiţie unică premergătoare unui eveniment. Clienţii interacţionează cu companiile printr-un număr tot mai mare de canale, de la dispozitivele mobile până la reţelele sociale. Datele referitoare la clienţi primite prin aceste canale pot fi înţelese, apoi pot fi făcute predicţii precise şi imaginate strategii pe baza lor.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Kevin Maney, Vivek Ranadive

Traducător: Iustina Cojocaru

Data apariției: 2012

Titlu original: The Two-Second Advantage: How We Succeed by Anticipating the Future - Just Enough

ISBN: 9789734714469

Copertă: Paperback

Număr pagini: 256

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x21 cm

Editura: Paralela 45

Teme: succes

 

Opinii editoriale

Provocarea lumii digitale din zilele noastre nu este aceea de a aduna date, ci de a înţelege sensul lor cât mai rapid. Avantajul de a avea două secunde în avans exploreaza la nivel de artă modul în care poţi ajunge să conduci jocul atunci când deţii informaţia potrivită la momentul şi în contextul oportun.

David Stern, membru al comisiei NBA

Oricine este interesat să înţeleagă ce anume stă la baza oricărui succes pe termen lung ar trebui să citească Avantajul de a avea două secunde în avans. Autorii ne captează imaginaţia printr-o analiză documentată şi antrenantă asupra modului în care, atunci când au o intuiţie unică premergătoare unui eveniment, organizaţiile iau decizii novatoare şi deţin avantajul competitiv.

Chad Hurley, cofondator al YouTube

Ce legatură există între capacitatea unică de a marca puncte a marelui jucator de hochei Wayne Gretzky şi inteligenţa de a conduce o organizaţie modernă în era digitală – cât de valoros este avantajul competitiv coerent generat de o putere predictivă? Prin intermediul unor exemple captivante şi analizate în profunzime, Ranadive şi Maney explică modul în care liderii erei Enterprise 3.0 reuşesc să atingă avantajul competitiv sustenabil facând apel la procesarea predictivă.

Thomas H. Glocer, CEO la Thomson Reuters

Extrem de importantă pentru liderii din lumea businessului de astăzi. Clienţii interactionează cu companiile printr-un numar tot mai mare de canale, de la dispozitivele mobile până la reţelele sociale. Ideea potrivit căreia nu doar că putem înţelege toate datele referitoare la clienţi primite prin aceste canale, dar şi că putem face predicţii precise şi care să ne modeleze companiile pe baza lor, face această carte una obligatoriu de citit.

Shantanu Narayen, presedinte şi CEO la Adobe Systems Inc.