logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 35,79 lei
-7%38,48 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Redactarea materialelor pentru televiziune, radio şi noile media

Robert L. Hilliard
În stoc
PREȚ: 35,79 lei
-7%38,48 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Rezultat al indelungatei experiente in domeniu a autorului, volumul ofera informatii detaliate si actualizate cu privire la principiile, tehnicile si...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-3133-9
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Rezultat al indelungatei experiente in domeniu a autorului, volumul ofera informatii detaliate si actualizate cu privire la principiile, tehnicile si abordarile recomandate in redactarea materialelor pentru televiziune, radio si Internet. Robert L. Hilliard prezinta numeroase exemple care acopera formate diferite – interviuri, emisiuni sportive, reclame, scenarii de film, stiri, documentare, reality-show-uri, talk-show-uri, programe muzicale, telenovele – si aduce argumente legate de cererile pietei in sprijinul recomandarilor sale referitoare la alegerea unui anumit stil si continut. Un excelent manual introductiv pentru viitorii profesionisti, dar si un ghid practic care propune diferite modalitati de combinare a elementelor vizuale si auditive necesare pentru crearea unor materiale de calitate.

Cuprins extins:
Mass-media
Elementele fundamentale ale productiei
Formatul si stilul
Reclamele si anunturile
Actualitatile si stirile sportive
Reportajele
documentarele si reality-show-urile
Interviurile si talk-show-urile
Muzica
varieteul si comedia
Programele pentru companii. emisiunile educative si emisiunile pentru copii
Productiile dramatice
Autor: Robert L. Hilliard
Traducător: Miruna Andriescu
Data apariției: 2012
Editura: Polirom
Titlu original: Writing for Television, Radio, and New Media
Pagini: 504
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
presă, mass-media, articol, redactare, argumentare, editare, text, interviu, emisiune, telenovelă, scenariu, reclamă, știre, documentar, talk-show
  • Robert L. Hilliard - Autor
    Robert L. Hilliard a fost timp de peste 15 ani membru al Comisiei Federale de Comunicatii (Federal Communications Commission – FCC) din Washington, DC, in calitate de presedinte al subcomisiei pentru emisiuni de radio si televiziune. De asemenea, a fost presedinte al Federal Interagency Media Committee, care facea legatura intre 25 de agentii federale si era subordonat Casei Albe, coordonind totodata diverse alte grupuri federale mass-media si educationale....
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus