logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Change by design. Cum transformă gândirea specifică designului organizațiile și inspiră inovația

Tim Brown
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
„Change by design este o călătorie prin câteva dintre stadiile importante ale gândirii specifice designului. Nu se dorește...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8360-19-5
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Change by design este o călătorie prin câteva dintre stadiile importante ale gândirii specifice designului. Nu se dorește a fi un ghid de genul „cum să”, căci, în ultimă instanță, aceste abilități se deprind cel mai bine prin practică. Speranța mea este că voi reuși să furnizez un sistem de referință, care îl va ajuta pe cititor să identifice principiile și practicile caracteristice unei gândiri de tip design remarcabile. După cum sugerez în capitolul 6, gândirea-design înflorește într-o bogată cultură a artei povestirii și, în acest spirit, voi explora multe dintre aceste idei relatând povești extrase din experiența IDEO, ca și a altor companii și organizații.”

Tim Brown

Autor: Tim Brown
Traducător: Mihaela Sofonea
Data apariției: noiembrie 2012
Editura: Publica
Titlu original: Change by Design: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation
Pagini: 288
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
schimbare, succes, gândire, experiență
  • Tim Brown - Autor
    Tim Brown este CEO și președinte IDEO. Considerată una dintre cele mai inovative organizații la nivel mondial, IDEO s-a remarcat încă din primii ani de existență, fiind compania care a lucrat la designul primului mouse marca Apple. De asemenea, Tim este unul dintre cei mai apreciați consultanți de business, oferindu-și serviciile mai multor companii din top Fortune 100, printre care Microsoft, PepsiCo sau Procter & Gamble.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Chip Heath, autorul cărții Made to Stick
E ca și cum ai lua lecții de golf de la antrenorul lui Tiger Woods. Organizația condusă de Tim Brown, IDEO, a câștigat mai multe premii pentru design inovativ decât orice altă companie din lume. Așa că, dacă doriți să fiți inovatori la locul de muncă, cel mai bine ar fi să învățați acest lucru de la un campion.
New York Times
Tim Brown comunică ce are de spus printr-o combinație unică de profunzime, pragmatism și entuziasm. Evită capcana de a prezenta gândirea specifică designului drept un panaceu, concentrându-se în schimb pe evidențierea atât a punctelor slabe, cât și a celor forte.
Gary Hamel, autorul cărții Ce contează acum (Publica, 2012)
O carte extraordinară, în care Tim Brown argumentează de ce gândirea specifică designului trebuie să penetreze toate nivelele ierarhice ale unei organizații.
Christophe Weller, Managing Partner COS
Cartea lui Tim Brown se adresează în special liderilor creativi, care au înțeles că pentru a se ,,reinventa” trebuie să-și concentreze atenția asupra dimensiunii umane. În același mod, gândirea specifică designului, centrată pe experiența umană, ne poate îndruma spre următorul pas: transferul abilității de a crea produse către generarea unei adevărate experiențe pentru utilizatori.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus