logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 25,11 lei
-7%27 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Legile ştiinţifice ale publicităţii

Claude C. Hopkins
În stoc
PREȚ: 25,11 lei
-7%27 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei ştiinţe. Ea se bazează pe...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8414-36-2
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei ştiinţe. Ea se bazează pe principii fixe şi este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele și efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înțelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate şi stabilite. Ştim ce este cel mai eficient și acționăm pornind de la o lege fundamentală.

Cartea Legile ştiinţifice ale publicităţii se ocupă nu de teorii şi opinii, ci de principii şi fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenţi şi ghid pentru toţi cei care lucrează în publicitate. Fiecare afirmaţie a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple aşa într-un domeniu care are atât de multe posibilităţi. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te laşi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitaţiei.

Autor: Claude C. Hopkins
Traducător: Nicoleta Radu
Data apariției: octombrie 2014
Editura: Vidia
Titlu original: Scientific Advertising
Pagini: 110
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
vânzări, publicitate, adevrtising, tehnici, succes, ghid

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus