TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Antreprenoriatul strategic
Vezi
galerie

Antreprenoriatul strategic

de Nicoleta Cristache, Marian Năstase

Titlu apărut în colecția Oeconomica la C.H. Beck

Id: #429314

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Antreprenoriatul este un fenomen economic și social care prezintă o importanță tot mai mare pentru economia și societatea unei țări. Impactul acestuia asupra creșterii economice și bunăstării generale determină ca numeroși decidenți, atât din zona administrației publice, cât și a mediului privat, să acorde tot mai multă atenție acestei abordări.

 

Lucrarea își propune să inițieze cititorii în lumea antreprenoriatului strategic, prezentând atât teoretic, cât și practic, numeroase aspecte esențiale menite să informeze în mod corect și complet antreprenorii aspiranți, dar și persoanele interesate de lumea afacerilor în general.

 

Din cuprins

  • Antreprenoriat și antreprenoriat strategic
  • Ecosistemul antreprenorial și formula antreprenorială
  • Antreprenoriatul social
  • Antreprenoriatul strategic și inovarea
  • Oportunitățile de afaceri și spații de dezvoltare a antreprenoriatului
  • Instrumente manageriale de analiză pentru antreprenoriatul strategic
  • Marketingul antreprenorial în contextul antreprenoriatului strategic


Puncte forte

  • Lucrarea prezintă într-o manieră complexă, dar accesibilă și captivantă toate resorturile lumii antreprenoriale
  • Schemele, tabelele și figurile au menirea de a ajuta la asimilarea rapidă și eficientă a informației
  • Noțiunile teoretice se îmbină armonios cu exemplele practice, astfel încât informația să fie de un folos real și imediat pentru toți cititorii
extinde
 

Detalii produs

Autor: Nicoleta Cristache, Marian Năstase

Data apariției: aprilie 2023

ISBN: 978-606-18-1295-0

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 332

Limbă: Română

Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4

Hârtie: 80g/m

Editura: C.H. Beck

 

Opinii editoriale

Lucrarea Antreprenoriatul strategic apare într-un moment oportun pentru mediul socio-economic românesc, o perioadă în care nevoia de informații și cunoștințe reprezintă cheia reușitelor personale și profesionale. Antreprenoriatul românesc se află într-o perioadă de tranziție către un antreprenoriat strategic bazat pe instrumente inovatoare, digitale, care să se subsumeze unor ecosisteme. Antreprenoriatul românesc are și el nevoie de propriii strategi, iar prin lucrarea de față, cele două personalități marcante ale educației manageriale românești, domnul profesor Năstase Marian și doamna profesor Cristache Nicoleta, așază reperele unei lucrări consistente și vizionare.

 

Florin Jianu, Președinte Consiliul Național al IMM-urilor din România

Cartea Antreprenoriatul strategic surprinde aspecte variate și complexe din peisajul economic actual, aflat într-o continuă schimbare. Fiecare capitol îl poate face pe antreprenorul matur sau aflat la început să reflecteze și să caute căi și mijloace pentru a se adapta la această schimbare. Autorii prezintă cursiv și elegant noi formule antreprenoriale care pot fi utile firmelor indiferent de dimensiune, vechimea pe piață sau domeniul de activitate. Un antreprenor trebuie să înțeleagă că fără inovare, fără o viziune integratoare, fără strategie, fără curaj și pasiune, o afacere nu poate reuși.

 

Ali Yildirir, Președinte Grande Gloria Production
Nicoleta Cristache
Nicoleta Cristache
Autor

Nicoleta Cristache este profesor universitar doctor la Facultatea de Economie și...

vezi autor
Marian Năstase
Marian Năstase
Autor

Marian Năstase este profesor universitar doctor în cadrul Facultății de Manageme...

vezi autor