Descriere produs
Managerii se confruntă din ce în ce mai mult cu situația în care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezintă trebuie dezvoltată și pe alte căi în afară de advertisingul tradițional.
Iată de ce îți propunem o lucrare care îți arată cum funcționează PR-ul, indiferent că lucrezi cu o firmă de PR, ai un departament de PR, un singur angajat care să se ocupe de relațiile publice sau o faci chiar tu.
Problemele abordate în PR cu buget restrâns sunt în principal de natură practică, Leonard Saffir insistând pe aplicabilitatea lor imediată.
Studiile de caz (bazate pe experiența directă a autorului sau a unor reputați specialiști în domeniu) ilustrează dimensiunile, capacitatea de penetrare și forța relațiilor publice.
Și, cel mai important, vei ști ce ai voie să faci și ce nu ai voie să faci în lumea PR-ului.
Lucrarea se adresează atât celor care lucrează propriu-zis în PR, cât și firmelor care apelează la asemenea servicii specializate și care vor ști ce anume să ceară și cum să obțină rezultate de excepție, pentru care vor plăti sume de bani mult mai mici.
Reguli pentru revoluționari (2020) ,
Hei, Whipple, încearcă asta (RESIGILAT) (2020) ,
Managementul capitalului unui brand (2022) ,
Esențialul despre promoții (2022) ,
Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului (2022) ,
B2B brand management (2022) ,
Detalii produs
Titlu original: PR on a Budget: Free, Cheap, and Worth the Money Strategies for Getting Noticed
ISBN: 9789738815605
EAN-13: 6422545000347
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 352
Limbă: Română
Dimensiuni: 16,5x23,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Brandbuilders
Teme: succes