Descriere produs
NASA anulează cercetările pe Lună.
Matteo mănâncă o furculiță de paste lângă fereastra cu vedere la Rua Vittorio De Sica.
În Lombardia, o femeie strigă numele lui Paolo.
Un pacient dintr-un spital din Lombardia vede fețele soției și ale fratelui său pe un iPad ținut sus în aer de mănușile albe ale medicului.
Hotelul Marriott este transformat într-un spital de campanie.
Acesta este jurnalul pe care Gonçalo M. Tavares l-a scris despre pandemie între martie și iunie 2020.
Din știri, sau din experiențele personale, care au avut loc în timpul acestei carantine globale fără precedent, Gonçalo M. Tavares a elaborat o critică etică și politică a societății actuale ale cărei contururi au devenit mai evidente în urma acestei fracturi a „unui secol 21 divizat în două de un virus".
Alte cinci plimbări prin cartier (vol II) (2015) ,
Enciclopedia. Scurte însemnări (2018) ,
Un om: Klaus Klump. Mașinăria lui Joseph Walser (2018) ,
Cântece. (2021) ,
Ierusalim (2023) ,
O călătorie în India. Melancolie contemporană (un itinerariu) (2014) ,
Cinci plimbări prin cartier (Vol. I) (2014) ,
Lucarna (2022) ,
Cain (Top 10+) (2014) ,
Ridicat de la pământ (2016) ,
Detalii produs
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Biografii, memorialistică, publicistică și eseuri >> Cărți Memorii și jurnale
Speciale >> Literatură de frontieră
Opinii editoriale
„Gonçalo M. Tavares a dat buzna pe scena literară portugheză înarmat cu o imaginaţie cu totul originală, care a depăşit toate graniţele tradiţionale ale imaginarului. Acest lucru, combinat cu un limbaj întru totul aparte, în care se amestecă invenţia îndrăzneaţă cu o stăpânire desăvârşită a colocvialului, înseamnă că nu exagerăm când afirmăm că există un înainte şi un după Gonçalo M. Tavares.”
Jose Saramago„Gonçalo M. Tavares este un scriitor care nu seamănă cu niciunul pe care l-aţi citit până acum. Are un dar – la fel Flann O’Brien, Kafka sau Beckett – de a dezvălui căile prin care logica poate sluji la fel de loial atât nebunia, cât şi raţiunea. Poate cărţile lui par sumbre şi supărătoare, dar, tocmai din acest motiv, sunt captivante aşa cum numai opera unui artist cu forţa originalităţii poate fi.”
Mark O′Conell, The New Yorker