Modă, publicitate, consum
de Dan Podaru, Romina Surugiu
Titlu apărut în colecția Comunicare media la Tritonic
Descriere produs
„Moda, ca industrie creativă sau ca abordare culturală a curentelor sociale, va rămâne unul dintre cele mai atractive și fascinante domenii. Această fascinație ne îndeamnă să descoperim care sunt mecanismele din spatele iluziilor și conexiunile pe care moda le dezvoltă cu atât de multe alte domenii.
Tocmai acest lucru îl reușesc autorii volumului Modă, Publicitate, Consum – să deconspire într-o manieră comprehensivă care este relația dintre modă și multe dintre ariile pe care le inspiră și de la care se inspiră: sociologia, comunicarea, perspectivele filosofico-antropologice. Studiile prezintă relaționarea cu moda prin diverse canale de comunicare și chiar impactul publicității asupra modei ca industrie și al modei ca trend asupra publicității.
Fie că ești un profesionist din industrie sau un pasionat al acesteia, volumul Modă, Publicitate, Consum îți va fi ghid în a descoperi și a înțelege profund acest fenomen contemporan.” – Ionuț Datcu, CEO WOPA Communication Group
Detalii produs
Opinii editoriale
„Acest volum este un ajutor real pentru oricine vrea să studieze sau să învețe despre comunicarea din sfera fashion-ului.
Moda, acest domeniu etern schimbător, are nevoie de o comunicare în pas cu tendințele, influențele și glam-ul industriei. Cartea este o culegere de lucrări, proiecte și cazuri de bune practici în care originalitatea, autenticitatea și inovația sunt puse în lumină tocmai de spiritul critic al autorilor.”