logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 30,69 lei
-7%33 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Ce vrea clientul ca tu să știi. Un mod de abordare a vânzării. Ce și cum să faci!

Ram Charan
În stoc
PREȚ: 30,69 lei
-7%33 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Tu ești numărul 1
Clienții tăi vor ca tu să știi cum funcționează afacerea lor, astfel încât tu, în calitate de furnizor, să-i poți ajuta să...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-8495-69-2
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Clienții tăi vor ca tu să știi cum funcționează afacerea lor, astfel încât tu, în calitate de furnizor, să-i poți ajuta să le meargă mai bine. Iată secretul: nu vei fi capabil să faci asta pe baza abordării tradiționale a vânzarii. Adevărul este că funcția vânzării, care a fost mult timp neglijată, nu se sincronizează cu actualele oportunități. Deși echipele de management încearcă s-o reîmprospateze prin noi sisteme de stimulente și cu oameni noi, sunt necesare schimbări mai radicale.

Autor: Ram Charan
Traducător: Violeta Limona
Data apariției: 2012
Editura: Businesstech
Pagini: 224
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
vânzări, marketing, negocieri, clienți, dezvoltare personală, succes

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus