Lucrarea se adresează specialiștilor lingviști, semanticieni, pragmaticieni, specialiștilor din domeniul discursului publicitar de limbă franceză și română precum și acelora pasionați de observarea atentă a evoluției limbilor. Totodată, scopul lucrării este să identifice marcile dimensiunii reduse, să stabilească proprietățile lor și să precizeze rolul acestor expresii în publicitatea scrisă.
Marcatorii dimensiunii reduse exprimă punctul de vedere al Emițătorului și, în domeniul publicitar, ei ascund o intenție suplimentară: Emițătorul orientează Receptorul către referenți care au proprietăți benefice, precum performanța și aspectul estetic care asigură bună-stare a individului.
A exprima dimensiunea redusă este o problemă de apreciere, de evaluare, de „calcul”.
Marcatorii dimensionali pot fi luați în considerare din punct de vedere diacronic deoarece utilizarea lor se face remarcată de-a lungul perioadelor importante din evoluția societății.
Ți-a plăcut produsul?
Votează și spune tuturor părerea ta aici INTRĂ ÎN CONTpentru a vota