logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 45,57 lei
-7%49 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Didactica funcţională. Obiective, strategii, evaluare. Cognitivismul operant

Michael Minder
În stoc
PREȚ: 45,57 lei
-7%49 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Educaţie
Cartea este un excelent tratat de didactică, pe care autorul Îl concepe din perspectiva conceptului de cognitivism operant, cu ajutorul...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-7973-95-5
Dimensiuni: 16,5x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Cartea este un excelent tratat de didactică, pe care autorul Îl concepe din perspectiva conceptului de cognitivism operant, cu ajutorul căruia ni se propune un răspuns coerent şi realist la o întrebare fundamentală în educaţie: cum să se predea astăzi? 
Cartea prezintă o didactică adaptabilă tuturor nivelurilor învăţământului, centrată pe o concepţie funcţională, participativă şi interdisciplinară asupra predării şi împacă, într-un mod original, pedagogia interesului cu pedagogia pe bază de obiective.
Concepută pentru a fi utilizată practic de către actualele şi viitoarele cadre didactice, didactica funcţională constituie atât o metodă de formare continuă, cât şi un manual de referinţă: ea ne învaţă cum să stabilim obiectivele educaţionale, cum să utilizăm un curriculum, cum să motivăm învăţarea, cum să stabilim sarcinile de învăţare şi cum să evaluăm formativ sau sumativ. Practic, ne arată cum să didactizăm cunoaşterea. Cunoaşterea produsă (cunoaştere ştiinţifică) nu este automat învăţabilă. Ca să poată fi învăţată, ea trebuie reconstruită: selectată, organizată, recodată, adaptată caracteristicilor elevilor, asimilată, evaluată, certificată, transferată.
Didactica este reconstrucţia cunoaşterii ştiinţifice pentru a fi învăţabilă. Un proces dificil pe care puţini profesori îl fac cum se cuvine. Această carte le oferă şansa să înveţe cum se face acest lucru.

Autor: Michael Minder
Traducător: Livia Titieni
Data apariției: 2011
Editura: ASCR
Pagini: 394
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
cognitivism operant, didactică, pedagogie, predare, învăţământ, formare profesională, asimilare, evaluare, certificare

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus