Minim 5% reducere la fiecare carte
Copertă produs PR cu buget restrâns Copertă produs PR cu buget restrâns

PR cu buget restrâns

Autor: Leonard Saffir

Id: #424260
  • Publicată în
    June 2008
  • ISBN:
    9789738815605
  • EAN-16:
    6422545000347

  • 352 pagini
  • Copertă:
    Paperback brosat
  • Dimensiuni:
    16,5x23,5 cm
  • Hârtie:
    80g/m
  • vezi toate detaliile
PR cu buget restrâns

Autor: Leonard Saffir

Id: #424260
 

Managerii se confruntă din ce în ce mai mult cu situația în care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezintă trebuie dezvoltată și pe alte căi în afară de advertisingul tradițional.

 

Iată de ce îți propunem o lucrare care îți arată cum funcționează PR-ul, indiferent că lucrezi cu o firmă de PR, ai un departament de PR, un singur angajat care să se ocupe de relațiile publice sau o faci chiar tu.

 

Problemele abordate în PR cu buget restrâns sunt în principal de natură practică, Leonard Saffir insistând pe aplicabilitatea lor imediată.

 

Studiile de caz (bazate pe experiența directă a autorului sau a unor reputați specialiști în domeniu) ilustrează dimensiunile, capacitatea de penetrare și forța relațiilor publice.

 

Și, cel mai important, vei ști ce ai voie să faci și ce nu ai voie să faci în lumea PR-ului.

 

Lucrarea se adresează atât celor care lucrează propriu-zis în PR, cât și firmelor care apelează la asemenea servicii specializate și care vor ști ce anume să ceară și cum să obțină rezultate de excepție, pentru care vor plăti sume de bani mult mai mici.

Vezi mai mult
 
Titlu original: PR on a Budget: Free, Cheap, and Worth the Money Strategies for Getting Noticed
Traducător: Liana Tomescu
Publicată în: June 2008
ISBN: 9789738815605
Pagini: 352
Copertă: Paperback brosat
Teme: succes
Editură: Brandbuilders
Dimensiuni: 16,5x23,5 cm
Hârtie: 80g/m
Limba: Română
Toate categoriile:
   
Voturi
0.0 ( voturi )

5
(0)

4
(0)

3
(0)

2
(0)

1
(0)

Ți-a plăcut produsul?

Votează și spune tuturor părerea ta aici
 
 

Populare în Cartepedia

 

Vă recomandăm și