Nu mai avem nevoie de cunoştinţe sofisticate şi echipe de IT pentru a putea fi creatori de conţinut online. Noţiunile de divertisment, învăţare, socializare, spaţiu public şi spaţiu privat au căpătat altfel de dimensiuni şi înţelesuri şi trăim simultan în două lumi, offline şi online.
Aceasta este miza de la care porneşte lucrarea de faţă, dovedindu-se utilă atât studenţilor de la facultăţile de ştiinţe politice, comunicare, jurnalism, în căutarea unor informaţii de actualitate despre impactul noilor media asupra politicii autohtone, cât şi consultanţilor politici în căutarea unor idei pentru campaniile viitoare şi chiar politicienilor actuali sau viitori, în căutarea unor răspunsuri şi soluţii la problemele de legitimitate politică şi comunicare electorală. Rezultatele cercetărilor făcute de cei trei autori nu pot fi generalizate şi nici nu au pretenţii de exhaustivitate. La momentul apariţiei acestei cărţi, continuarea ei a început deja să fie scrisă.
Ți-a plăcut produsul?
Votează și spune tuturor părerea ta aici INTRĂ ÎN CONTpentru a vota