Minim 5% reducere la fiecare carte
Copertă produs M-am săturat să fiu prost Copertă produs M-am săturat să fiu prost

M-am săturat să fiu prost

Autor: Peter H. Frank

Id: #235992
  • Publicată în
    March 2015
  • ISBN:
    978-973-50-4766-5

  • 264 pagini
  • Copertă:
    Paperback brosat
  • Dimensiuni:
    13x20 cm
  • Hârtie:
    80g/m
  • vezi toate detaliile
M-am săturat să fiu prost

Autor: Peter H. Frank

Id: #235992
 

Nimeni nu se naşte prost. Ne naştem pur şi simplu neştiutori. Este nevoie de hotărâre şi de încăpăţânare ca să rămâi cu adevărat prost.


Cunoşti oameni care la şedinţe nu înţeleg niciodată nimic, irosindu-ţi astfel tot timpul? Ţi s-a întâmplat să dai peste studenţi care probabil că dorm în timpul cursului, pentru că altminteri nici un om treaz n-ar pune întrebări mai idioate? Conversaţiile cu rudele, la masă, nu ţi se par uneori atât de trase de păr şi de nătânge, încât îţi taie pofta de mâncare? Fă-ne tuturor o favoare şi cumpără-le cartea aceasta! Sau, dacă eşti destul de isteţ încât să-ţi dai seama că şi tu te-ai săturat să fii prost, atunci ai bunăvoinţa de a-ţi face cadou această carte.

Alte titluri de Cecilia Laslo:
Probe de empatie. Eseuri , Publica , colecţia Narator
Animalium , Humanitas , colecţia Bun venit la muzeu. Intrarea liberă
Dinosaurium , Humanitas , colecţia Humanitas Junior
Vezi mai mult

„O carte «altfel», într-un sens spectaculos. Vine cu studii de caz şi crezi că este un manual de business, apoi te execută scurt cu exerciţii de logică generală. Oricine va găsi un unghi din care cartea aceasta să îi aducă ceva nou. Pentru mine, cele mai interesante părţi au fost din zona de filozofie a businessului, care sunt tratate senzaţional. A fost o gură de aer proaspăt, am citit-o dând din cap şi aprobând la fiecare pagină, iar la sfârşit m-am întrebat de ce nu am scris-o eu. E cu adevărat o carte excelentă, iar antreprenorii din România au nevoie de ea! Peter, îţi mulţumesc!”

Radu Georgescu, Founding Partner, GECAD Group

„Dacă stăm să ne gândim niţel, autorul a întreprins, în cartea de faţă, o expediţie teoretică forte, cu nobilul scop al inculcării unui mod de a gândi realist şi de a înţelege adevărat contemporanilor săi dornici să-şi gestioneze competent afacerile. Având ei în minte întâmplările lumii de azi, călătoria aceasta nu ar avea cum să nu le fie trebuincioasă. Oricum, nădejde ni-i că nu va fi în van, deoarece Peter, bisnisologul nostru – cu niscaiva filozofie în spate, multă experienţă la activ şi destul umor la purtător −, se dovedeşte, din start, o călăuză care cunoaşte cu temeinicie terenul explorat.”

Luca Pițu, pensionar doctor indocent al Universităţii Cuzane de pe vijeliosul Bahlui
 
Titlu original: How to be a lot less stupid. A guide to critical thinking in business
Prefaţator: Radu Crăciun
Traducător: Cecilia Laslo
Publicată în: March 2015
ISBN: 978-973-50-4766-5
Pagini: 264
Copertă: Paperback brosat
Teme: curaj
Editură: Humanitas
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Limba: Română
Toate categoriile:
   
Voturi
0.0 ( voturi )

5
(0)

4
(0)

3
(0)

2
(0)

1
(0)

Ți-a plăcut produsul?

Votează și spune tuturor părerea ta aici
 
 

Populare în Cartepedia

 

Vă recomandăm și