Coada lungă. De ce viitorul în afaceri înseamnă să vinzi câte puţin din toate
de Chris Anderson
Titlu apărut în colecția Idei pe bandă la Publica
Descriere produs
În cea mai importantă carte de business de la The Tipping Point încoace, Chris Anderson ne arată cum viitorul comerțului și al culturii nu rezidă în hituri, ci în ceea ce multă vreme a fost considerat un rateu – coada nesfârșit de lungă a produselor de nișă din curba cererii.
Detalii produs
Titlu original: The long tail: Why the future of business is selling less of more
ISBN: 978-606-8360-36-2
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 64
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Editura: Publica
Opinii editoriale
Ideile lui Anderson influențează gândirea strategică a companiei noastre la modul cel mai profund.
Eric Schmidt, CEO, GoogleL-aș așeza pe Anderson pe aceeași treaptă cu Malcolm Gladwell și Clayton M. Christensen, cartea de față fiind una dintre cele mai importante lucrări de filosofie a afacerilor publicate în emergenta eră digitală globală.
Alan T. Saracevic, San Francisco ChronicleToți cei interesați de media... trebuie să citească această carte.
Rob Glaser, CEO, RealNetworksLocul acestei cărți în bibliotecă este între The Tipping Point și Freakonomics.
Reed Hastings, CEO, Netflix