Minim 5% reducere la fiecare carte
Copertă produs Ghidul fotografiei de produs Copertă produs Ghidul fotografiei de produs

Ghidul fotografiei de produs

Autor: Heidi Adnum

Id: #225153
  • Publicată în
    January 2013
  • ISBN:
    9786068189956

  • 192 pagini
  • Copertă:
    Paperback brosat
  • Dimensiuni:
    16x23 cm
  • Hârtie:
    120g/m
  • vezi toate detaliile
Ghidul fotografiei de produs

Autor: Heidi Adnum

Id: #225153
 

 Tehnici de succes pentru a-ţi expune produsele de creaţie proprie Aveţi un blog sau intenţionaţi să vă creaţi unul, în cadrul căruia aţi dori să postaţi fotografii ale unor produse, creaţii proprii, pentru a le face cunoscute sau chiar pentru a le comercializa? Dacă răspunsul dvs. este afirmativ, această carte poate constitui un adevărat ghid, ea introducându-vă, folosind termeni de specialitate accesibili, în lumea minunată a fotografiei de tip comercial. Pas cu pas, veţi fi familiarizaţi cu elementele de bază ale aparatului de fotografiat şi ale fotografiei în general, ajutându-vă să vă atingeţi scopul: obţinerea unor fotografii clare, frumoase - într-un cuvânt, de succes. Un amănunt important: profesioniştii consultaţi în acest ghid îşi împărtăşesc experienţa în Părerea specialistului , iar sfaturile legate de folosirea mărcii înregistrate, de marketing şi de comercializare îi vor ajuta, cu siguranţă, pe cei care vor să-şi îmbunătăţească afacerea în ansamblu. Cartea se adresează atât celor care se află la început de drum în activitatea fotografiei comerciale, cât şi celor care vor să-şi îmbunătăţească tehnica de lucru în acest domeniu. 

Vezi mai mult
 
Autor: Heidi Adnum
Publicată în: January 2013
ISBN: 9786068189956
Pagini: 192
Copertă: Paperback brosat
Editură: Casa
Dimensiuni: 16x23 cm
Hârtie: 120g/m
Limba: Română
Toate categoriile:
   
Voturi
0.0 ( voturi )

5
(0)

4
(0)

3
(0)

2
(0)

1
(0)

Ți-a plăcut produsul?

Votează și spune tuturor părerea ta aici
 

Populare în Cartepedia

 

Vă recomandăm și