Minim 5% reducere la fiecare carte
Copertă produs Marketingul inovațiilor în retail Copertă produs Marketingul inovațiilor în retail

Marketingul inovațiilor în retail

Autor: Săniuță Adina

Id: #381798
  • Publicată în
    August 2021
  • ISBN:
    9786062613235

  • 219 pagini
  • Copertă:
    Paperback brosat
  • Dimensiuni:
    13x20 cm
  • Hârtie:
    80g/m
  • vezi toate detaliile
Marketingul inovațiilor în retail

Autor: Săniuță Adina

Id: #381798
 

Lucrarea „Marketingul Inovațiilor în Retail” evidențiază o structură logică, fiind dezvoltată în mod cuprinzător de la general spre particular.

 

Concentrându-se asupra abordării marketingului inovației în contextul general de dezvoltare a domeniului și mai ales a societății bazate pe cunoaștere, autoarea evidențiază locul inovației în cadrul evoluției marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat și de detaliat, evidențiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizații care se confruntă cu diferite aspecte, procese și probleme legate de inovație (activatori, căutători, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cât și tipurile de inovații la care recurg companiile: inovația de produs, de proces, de marketing, specifică organizației, de susținere, disruptivă, sistemică.

Vezi mai mult
 
Publicată în: August 2021
ISBN: 9786062613235
Pagini: 219
Copertă: Paperback brosat
Teme: societate, succes
Editură: Pro Universitaria
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Limba: Română
Toate categoriile:
   
Voturi
0.0 ( voturi )

5
(0)

4
(0)

3
(0)

2
(0)

1
(0)

Ți-a plăcut produsul?

Votează și spune tuturor părerea ta aici
 

Populare în Cartepedia

 

Vă recomandăm și