Descriere produs
Mulți își doresc să afle care este cheia succesului în branding. Al Ries și Laura Ries propun 22 de legi imuabile pentru succesul brandurilor dumneavoastră.
Și dacă brandurile nu sunt imuabile, aceste legi, spun autorii, sunt. Scrisă în spiritul lucrărilor autorilor, cartea de față arată tuturor cum să transformi un produs sau un serviciu într-un brand de clasă mondială. Studiind diverse mărci și evoluția acestora de-a lungul timpului autorii au sintetizat concluziile într-o lucrare din care extrem de mulți specialiști și nu numai au de învățat.
Scrisă în stilul american – cu foarte multe exemple oferite pentru a ilustra fiecare idee – cartea, așa cum apreciază Philip Kotler, „demonstrează că oamenii de marketing trebuie să știe să construiască un brand și să-l mențină în viață”. Într-adevăr cartea amintește de mărci care au dispărut – și de elementele care au dus la această situație – și care, firește, este de dorit să nu fie puse în practică de cel ce citește lucrarea celor doi.
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului (2018) ,
Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului (2022) ,
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului (2018) ,
Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului (2022) ,
Focus (2022) ,
Detalii produs
Autor: Laura Ries, Al Ries
ISBN: 9789738648106
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 280
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Brandbuilders
Teme: succes