Minim 5% reducere la fiecare carte
Copertă produs Cele 22 de legi imuabile ale brandingului Copertă produs Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Autor: Laura Ries, Al Ries

Id: #258863
  • Publicată în
    January 2006
  • ISBN:
    9789738648106

  • 280 pagini
  • Copertă:
    Paperback brosat
  • Dimensiuni:
    13x20 cm
  • Hârtie:
    80g/m
  • vezi toate detaliile
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Autor: Laura Ries, Al Ries

Id: #258863
 

Mulți își doresc să afle care este cheia succesului în branding. Al Ries și Laura Ries propun 22 de legi imuabile pentru succesul brandurilor dumneavoastră.


Și dacă brandurile nu sunt imuabile, aceste legi, spun autorii, sunt. Scrisă în spiritul lucrărilor autorilor, cartea de față arată tuturor cum să transformi un produs sau un serviciu într-un brand de clasă mondială. Studiind diverse mărci și evoluția acestora de-a lungul timpului autorii au sintetizat concluziile într-o lucrare din care extrem de mulți specialiști și nu numai au de învățat.


Scrisă în stilul american – cu foarte multe exemple oferite pentru a ilustra fiecare idee – cartea, așa cum apreciază Philip Kotler, „demonstrează că oamenii de marketing trebuie să știe să construiască un brand și să-l mențină în viață”. Într-adevăr cartea amintește de mărci care au dispărut – și de elementele care au dus la această situație – și care, firește, este de dorit să nu fie puse în practică de cel ce citește lucrarea celor doi.

Vezi mai mult
 
Publicată în: January 2006
ISBN: 9789738648106
Pagini: 280
Copertă: Paperback brosat
Teme: succes
Editură: Brandbuilders
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Limba: Română
Toate categoriile:
   
Voturi
0.0 ( voturi )

5
(0)

4
(0)

3
(0)

2
(0)

1
(0)

Ți-a plăcut produsul?

Votează și spune tuturor părerea ta aici
 

De aceiași autori

 

Populare în Cartepedia