Minim 5% reducere la fiecare carte
Copertă produs Marketing hotelier Copertă produs Marketing hotelier

Marketing hotelier

Autor: Ioana Simona Ivasciuc

Id: #428099
  • Publicată în
    January 2023
  • ISBN:
    978-606-26-1658-8

  • 175 pagini
  • Copertă:
    Paperback brosat
  • Dimensiuni:
    17x24 cm - Academic / X4
  • Hârtie:
    80g/m
  • vezi toate detaliile
Marketing hotelier

Autor: Ioana Simona Ivasciuc

Id: #428099
 

Harta experiențelor de călătorie este o poveste vizuală despre modul în care oaspeții interacționează cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul întregii călătorii este o necesitate în construirea unei strategii de marketing de succes.

În ultimii ani, consumatorii au schimbat modul în care fac achiziții, distanțându-se de călătoria tradițională a cumpărătorului. În dorința de a găsi noi modalități de a atrage clienți,  profesioniștii în marketing hotelier caută acum răspunsuri la câteva întrebări importante cum ar fi:

  • Cum călătoresc turiștii?
  • Cum interacționează cu unitatea de cazare pe parcursul călătoriei lor?
  • Cum se creează valoare pentru turist?
  • Cum se produce o experiență memorabilă în timpul călătoriei turistice?
  • Cum se reflectă această valoare înainte, în timpul și după o călătorie?


Această carte își propune să ofere un sprijin managementului unui hotel în găsirea de răspunsuri la aceste întrebări. Construirea hârții experiențelor oaspeților oferă ocazia de a influența pozitiv experiența lor de călătorie, precum și de a crește numărul de comentarii pozitive, numărul de rezervări și, în cele din urmă, veniturile generale.

Vezi mai mult
 
Publicată în: January 2023
ISBN: 978-606-26-1658-8
Pagini: 175
Copertă: Paperback brosat
Teme: succes
Editură: Pro Universitaria
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Limba: Română
Toate categoriile:
   
Voturi
0.0 ( voturi )

5
(0)

4
(0)

3
(0)

2
(0)

1
(0)

Ți-a plăcut produsul?

Votează și spune tuturor părerea ta aici
 
 

Populare în Cartepedia

 

Vă recomandăm și