Minim 5% reducere la fiecare carte
Copertă produs Marketing cultural. Strategii de marketing în serviciile culturale Copertă produs Marketing cultural. Strategii de marketing în serviciile culturale

Marketing cultural. Strategii de marketing în serviciile culturale

Autor: Andrei L. Bădin

Id: #375707
  • Publicată în
    August 2021
  • ISBN:
    9786062812850

  • 224 pagini
  • Copertă:
    Paperback brosat
  • Dimensiuni:
    13x20 cm
  • Hârtie:
    80g/m
  • vezi toate detaliile
Marketing cultural. Strategii de marketing în serviciile culturale

Autor: Andrei L. Bădin

Id: #375707
 

Cartea domnului Andrei Bădin este o pledoarie atent fundamentată științific, relevant și consistent ilustrată operațional, care mai pune o cărămidă solidă la construcția ansamblului de concepte, instrumente și tehnici de marketing care pot și trebuie să fie folosite pe piața culturală.


Parcugându-i pagini, cititorul călătorește pe tărâmul marketingului de la concept către strategie trecând prin piața culturală și descoperind consumatorul cultural și comportamentul său, apoi poposind pentru a explora combinațiile posibile de produse, prețuri, distribuție și promovare pe care orice entitate care oferă bunuri, servicii, evenimente și activități culturale le poate asambla pentru a răspunde nevoilor pieței și a le satisface. Utilă deopotrivă celor care învață și cercetează, dar mai ales celor care se străduiesc să-l pună în practică, lucrarea este un adevărat demers de marketing cultural pentru care atât autorul, cât și editorul merită aprecierea noastră.

- Prof. univ. dr. Călin Veghes, Decanul Facultății de Marketing, Academia de Studii Economice din București

Vezi mai mult
 
Publicată în: August 2021
ISBN: 9786062812850
Pagini: 224
Copertă: Paperback brosat
Editură: Universitară
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Limba: Română
Toate categoriile:
   
Voturi
0.0 ( voturi )

5
(0)

4
(0)

3
(0)

2
(0)

1
(0)

Ți-a plăcut produsul?

Votează și spune tuturor părerea ta aici
 

Populare în Cartepedia

 

Vă recomandăm și