Cartea domnului Andrei Bădin este o pledoarie atent fundamentată științific, relevant și consistent ilustrată operațional, care mai pune o cărămidă solidă la construcția ansamblului de concepte, instrumente și tehnici de marketing care pot și trebuie să fie folosite pe piața culturală.
Parcugându-i pagini, cititorul călătorește pe tărâmul marketingului de la concept către strategie trecând prin piața culturală și descoperind consumatorul cultural și comportamentul său, apoi poposind pentru a explora combinațiile posibile de produse, prețuri, distribuție și promovare pe care orice entitate care oferă bunuri, servicii, evenimente și activități culturale le poate asambla pentru a răspunde nevoilor pieței și a le satisface. Utilă deopotrivă celor care învață și cercetează, dar mai ales celor care se străduiesc să-l pună în practică, lucrarea este un adevărat demers de marketing cultural pentru care atât autorul, cât și editorul merită aprecierea noastră.
- Prof. univ. dr. Călin Veghes, Decanul Facultății de Marketing, Academia de Studii Economice din București
Ți-a plăcut produsul?
Votează și spune tuturor părerea ta aici INTRĂ ÎN CONTpentru a vota