Cartea „Marketing. Practici și studii de caz” este dedicată tuturor celor care sunt pasionați de domeniul Marketingului, dar și celor interesați de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor șase capitole, lucrarea prezintă studii de caz de marketing referitoare la domenii diverse de business din România și de pe plan internațional. Aceste studii de caz pot constitui modele pentru realizarea lucrărilor de licență și disertație.
Alte titluri de
Alexandru-Mircea Nedelea:
Marketing
, Pro Universitaria , colecţia Marketing
Republica Coreea
, Pro Universitaria
Republica Coreea. Incursiune într-o lume fascinantă (istorie, diplomație și cultură)
, Pro Universitaria , colecţia Științe economice. Pro Universitaria
China tradiție și modernitate: perspective istorice, diplomatice, economice și culturale
, Pro Universitaria , colecţia Istorie și studii culturale. Pro Universitaria
Ți-a plăcut produsul?
Votează și spune tuturor părerea ta aici INTRĂ ÎN CONTpentru a vota