Descriere produs
O carte despre branding pe care orice conducător de organizație ar trebui să o citească și să o aplice.
„Dacă ești antreprenor, manager, lider de echipă ori organizație sau lucrezi în Resurse Umane, Marketing sau Comunicare sau pur și simplu ești curios din fire, această carte este scrisă pentru tine. Deschide-o de câte ori ai nevoie să înțelegi cum le poți oferi oamenilor bucuria de a lucra în organizația ta și cum le poți obține loialitatea, devotamentul, implicarea și sprijinul necondiționat. Să îți fie de folos!” – Doru Șupeală
Detalii produs
Autor: Doru Șupeală
ISBN: 978-606-44-0977-5
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 504
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Curtea Veche
Teme: succes
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Leadership și dezvoltare profesională
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Lecturi motivaționale >> Cărți Dezvoltare personală
Speciale >> Cărți literalmente cu greutate
Opinii editoriale
„Tranzacția muncă–bani nu mai e suficientă. Ca să lucrezi cu oameni buni, trebuie să fii un om bun, iar compania ta trebuie să fie și ea bună. Bună pe bune! Cu angajații, cu comunitatea, cu mediul, cu clienții.”
Dragoș Pătraru, jurnalist, scriitor, lider de opinie