Minim 5% reducere la fiecare carte
Copertă produs Modele statistice de analiză a pieței de media din România Copertă produs Modele statistice de analiză a pieței de media din România

Modele statistice de analiză a pieței de media din România

Autor: Cristina Burlăcioiu

Id: #419686
  • Publicată în
    November 2021
  • ISBN:
    9786062614669

  • 232 pagini
  • Copertă:
    Paperback brosat
  • Dimensiuni:
    17x24 cm - Academic / X4
  • Hârtie:
    80g/m
  • vezi toate detaliile
Modele statistice de analiză a pieței de media din România

Autor: Cristina Burlăcioiu

Id: #419686
 

În contextul în care publicitatea se dezvoltă tot mai mult, puternic influențată de digitalizare și schimbările tehnologice, iar bugetele rămân sub presiune pe o piață din ce în ce mai concurențială, este de dorit din ce în ce mai mult să se cunoască efectul fiecărui leu investit în media asupra indicatorilor mărcii. În acest sens, lucrarea oferă, printr-o serie de modele statistice, o analiză a întregii piețe de media din România într-o abordare complexă şi inovativă a problematicii.

 

Cercetarea a urmărit analizarea cantitativă a pieței de media din România, dar și a altor țări europene pentru a determina contextul poziționării actuale și a perspectivelor României ca urmare a exemplului celorlalte economii mai dezvoltate.

 

La nivel de marcă, prin multitudinea de modele statistice aplicate (corelații, regresii, ACP, clustere) s-a determinat efectul pe care îl are media (prin bugetul investit, tipul de media ales, mixul folosit) asupra indicatorilor de marcă (notorietate și utilizare).

Vezi mai mult
 
Publicată în: November 2021
ISBN: 9786062614669
Pagini: 232
Copertă: Paperback brosat
Editură: Pro Universitaria
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Limba: Română
Toate categoriile:
   
Voturi
0.0 ( voturi )

5
(0)

4
(0)

3
(0)

2
(0)

1
(0)

Ți-a plăcut produsul?

Votează și spune tuturor părerea ta aici
 

Populare în Cartepedia

 

Vă recomandăm și