TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Noua eră a vechilor media CO-RAB-NOEAVM-16-N-001
Vezi
galerie

Noua eră a vechilor media

de Raluca Buturoiu

Id: #245421

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Analiza efectelor media reprezintă o preocupare care nu se limitează la o zonă de cercetări de nișă, ci atrage la nivelul societății în ansamblu. Dacă până de curând atenția era concentrată asupra rolului pe care îl au media tradiționale în formarea de opinii, de atitudini și chiar în modelarea și schimbarea comportamentului, acum asistăm la o inversare a polilor de interes și influență. În prezent, observăm o ascensiune continuă și un succes teribil al noilor media. Astfel, concepută tocmai la granița dintre declinul formelor media tradiționale și ascensiunea noilor media, lucrarea demonstrează, cu dovezi fundamentate științific, că era vechilor media nu numai că nu s-a încheiat, dar nici nu se apropie de final.

• O abordare științifică serioasă a unei teme dezbătute pe larg de cercetătorii în domeniul efectelor comunicării de masă. 
• O analiză experimentală bine fundamentată ce surprinde influența încă puternică pe care o au media tradiționale asupra atitudinilor publicului tânăr. 
• Un volum care provoacă mai ales prin tematica și noutatea pe care le introduc la nivelul cercetărilor cu privire la efectele media din România. 
• O lucrare utilă atât pentru specialiștii interesați de studiul efectelor media, cât și pentru profesori și studenți.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Raluca Buturoiu

Data apariției: iulie 2016

ISBN: 978-973-711-548-5

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 272

Limbă: Română

Dimensiuni: 16x23 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Comunicare.ro