TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Pre-suasiune PU-RBC-PRESUA-17-N-001
Vezi
galerie

Pre-suasiune

de Robert B. Cialdini

Id: #247899

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
O metodă revoluționară de a influența și de a convinge
 

Descriere produs

Ce diferențiază persuadatorii obișnuiți de cei care se bucură de succes? Utilizând aceeași combinație de cercetări științifice riguroase și accesibilitate care a făcut din cartea sa, Influence, un bestseller emblematic, Robert Cialdini arată modul în care cei mai buni comunicatori profită de „momentele privilegiate ale schimbării”, în care publicul devine receptiv la un mesaj înainte să-l cunoască. Persuasiunea optimă se obține printr-o pre-suasiune optimă. Pentru a schimba spiritele, pre-suadatorii inteligenți schimbă, mai întâi, „stările de spirit”.



În cea mai recentă carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explică metodele de acțiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credințelor sau a experiențelor celor care ascultă nu este necesară, spune Cialdini – tot ce trebuie să faci este să modifici centrul atenției publicului chiar înainte de a-i solicita întreprinderea unei acțiuni relevante. Cialdini se inspiră dintr-o multitudine de studii și relatări, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propagandă pe timp de război, ilustrând modul în care canalizarea iscusită a atenției duce la o pre-suasiune puternică și la rezultate pozitive.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Robert B. Cialdini

Traducător: Dan Bălănescu

Data apariției: februarie 2017

Titlu original: Pre-suasion

ISBN: 978-606-722-223-4

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 456

Limbă: Română

Dimensiuni: 14x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Publica

Teme: succes

 

Opinii editoriale

„Nicio altă cercetare psihologică realizată până acum nu a fost folosită mai frecvent și cu mai mult succes decât cercetările lui Robert Cialdini care, literalmente, a scris „cartea” despre influență. Acum a comis-o din nou, arătându-ne puterea momentului care precedă o tentativă de persuadare. Acesta este clasicul Cialdini – autoritar, original și imediat aplicabil.”

Richard H. Thaler, coautor al cărții „Nudge” și autorul cărții „Comportament inadecvat”

„Marele psihosociolog Robert Cialdini a scris o altă carte nemuritoare și indispensabilă despre psihologia influenței. O voi recomanda ani și ani la rând.”

Amy Cuddy, autoarea cărții „Prezență”

„O lectură extrem de fascinantă despre cele mai importante stimulente ale persuasiunii, care nu sunt cuvintele pe care le alegem într-un moment anume, ci modul în care pregătim terenul în prealabil. Nu vei mai privi niciodată persuasiunea la fel.”

Adam Grant, autorul cărților „Originalii” și „A da și a lua”
Robert B. Cialdini
Robert B. Cialdini
Autor

Robert B. Cialdini este profesor emerit de psihologie și marketing la Universita...

vezi autor
Dan Bălănescu
Dan Bălănescu
Traducător

Dan Bălănescu s-a născut la Piteşti, pe 14 martie 1974. După o copilărie fericit...

vezi autor