Descriere produs
Media se află în criză. Nu numai presa scrisă, ci întregul lanţ de producere a informaţiei. Confruntate cu o concurenţă crescândă şi cu o scădere inexorabilă a veniturilor din publicitate, ziarele, posturile de radio, televiziunile, website-urile de ştiri sunt, toate, în căutarea unui nou model. Cartea de faţă se bazează pe un studiu inedit al mijloacelor de comunicare din Europa şi Statele Unite şi ne propune crearea unui nou statut de „societate de media cu scop nonlucrativ”, intermediar între statutul fundaţiei şi cel al societăţii pe acţiuni.
Este vorba despre un model economic adaptat revoluţiei informaţionale şi realităţilor secolului XXI. La baza lui se află ideea fundamentală că informaţia, asemenea educaţiei, constituie un bun public. Cartea de faţă reprezintă un document esenţial într-o dezbatere ale cărei mize sunt la fel de importante ca însăşi vitalitatea democraţiei.
Detalii produs
ISBN: 978-973-711-587-4
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 136
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Comunicare.ro
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Politică și relații internaționale
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Sociologie