TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Psihologia comunicării. Teorii şi metode. Ediția a II-a PO-JEA-PSCTIM-02-N-001
Vezi
galerie

Psihologia comunicării. Teorii şi metode. Ediția a II-a

de Jean-Claude Abric

Titlu apărut în colecția Collegium la Polirom

Id: #205813

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Concepută în termeni simpli și accesibili, noua ediție, revăzută și adăugită, a Psihologiei comunicării prezintă diferite teorii aplicabile comunicării umane, precum și tehnicile ce decurg din acestea. Pornind de la ideea că orice comunicare este, înainte de toate, o interacțiune, autorul dezvoltă următoarele teme: factorii generali care intervin în situațiile de comunicare; comunicarea interindividuală, necesitatea unei ascultări atente și modelele circumscrise interviului; abordările experimentale ale fenomenelor de grup; dinamica proprie comunicării în grup, observarea și dirijarea instruirilor în grup; relațiile dintre comunicare și influență socială: conformismul, inovația, rolul minorităților și al majorităților. Avem în față o carte de inițiere în psihologia socială a comunicării, în cadrul căreia teoria și metodologia sunt strâns legate, garantând astfel o abordare riguroasă a situațiilor de comunicare, ce nu exclude implicațiile practice.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Jean-Claude Abric

Traducător: Luminiţa Botoşineanu, Florin Botoşineanu

Data apariției: ianuarie 2022

Titlu original: Psychologie de la communication Méthodes et théories

ISBN: 9789734688302

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 192

Limbă: Română

Dimensiuni: 16x23,5 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Polirom

Teme: societate