Descriere produs
Profesorul trebuie să găsească cele mai potrivite cai de comunicare și de influențare a personalității elevilor. Va putea el să-i atragă și să-i facă într-adevăr interesați de domeniul disciplinei sale? Cum va rezolva cazurile dificile de inadaptare școlară sau de eșec școlar? Cum va colabora cu clasa la care este profesor-diriginte? Iată doar cîteva întrebări la care Dorina Salavastru răspunde explicit, cu argumente și soluții, oferind studenților și cadrelor didactice o teorie structurată pe un fundament practic, aliniată ultimelor noutăți în materie de politică educațională. „Psihologia educației” completează în mod fericit volumul realizat anterior de Catedră de Psihologie a Universității „Al.I. Cuza” din Iași („Psihologie școlară”, A. Cosmovici și L. Iacob, coordonatori), ambele constituind instrumente de lucru ce nu trebuie să lipsească din biblioteca unui specialist.
Psihosociologie şcolară (2013) ,
Dezvoltarea copilului și educația timpurie (2016) ,
Educaţia timpurie. Probleme şi soluţii (2016) ,
Competența pedagogică digitală (2022) ,
Cogniția epistemică (2023) ,
Managementul programelor de formare continuă a cadrelor didactice. Ghid practic (2020) ,
Detalii produs
ISBN: 978-973-681-553-9
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 288
Limbă: Română
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Polirom