Fundamentele pedagogiei. Teoria şi metodologia curriculumului
de Muşata-Dacia Bocoş, Dana Jucan
Titlu apărut în colecția Pedagogia Secolului XXI la Paralela 45 educațional
Descriere produs
Adresându-se tuturor celor care urmează programe didactice de formare iniţială şi continuă, precum şi celor care doresc să se perfecţioneze/autoperfecţioneze, lucrarea de faţă propune suporturi practic-acţionale, metodologice şi, deopotrivă, elemente de fundamentare teoretică referitoare la problematicile specifice fundamentelor pedagogiei şi teoriei şi metodologiei curriculumului.
În prezentarea didactică a temelor pedagogice selectate s-a optat pentru o structură algoritmică alcătuită din următoarele componente:
- obiective/competenţe vizate prin studiul temei
- termeni şi sintagme-cheie
- suport teoretic
- organizatori cognitivi/scheme prin care sunt esenţializate şi explicitate conţinuturile
- sarcini de reflecţie şi exerciţii applicative
- sugestii pentru luarea notiţelor
- recomandări bibliografice pentru studiul individual.
Instruirea interactivă (2013) ,
Teoria și metodologia instruirii. Teoria și metodologia evaluării (2022) ,
Managementul programelor de formare continuă a cadrelor didactice. Ghid practic (2020) ,
Teoria și metodologia instruirii. Teoria și metodologia evaluării (2022) ,
Detalii produs
Autor: Muşata-Dacia Bocoş, Dana Jucan
ISBN: 978-973-47-3595-2
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 240
Limbă: Română
Dimensiuni: 16,5x23,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Paralela 45 educațional