Un alt fel de a învăța
de Barbara Oakley, Beth Rogowsky, Terrence J. Sejnowski
Titlu apărut în colecția Cărţi Cheie la Curtea Veche
Descriere produs
Cum învățăm? Cum reținem informații pe termen lung? Ce se petrece în creierul nostru atunci când rezolvăm un exercițiu de matematică? La aceste întrebări și la multe altele legate de procesul învățării, educați și pedagogie răspund autorii acestui volum.
Încă de la început, cititorii sunt avertizați că multe dintre vechile lor opinii legate de aceste subiecte vor fi contrazise pe baza noilor descoperiri. Dacă elevii sau copiii tăi învață mai încet, este, în același timp, posibil să învețe mai temeinic și, dacă perseverează, pot chiar să întreacă niște copii supradotați.
Brainstormingul ar putea fi depășit – dar există și alte soluții. Pauzele mici și dese... chiar s-ar putea să fie cheia marilor succese, în vreme ce puțin stres ar fi chiar benefic. Iată doar câteva dintre ideile non-intuitive demonstrate în această carte revoluționară, din care vei afla tot ce trebuie să știi pentru a deveni un profesor al viitorului: de la cum să folosești lumina pentru cursurile video online până la cum să-i faci și pe cei mai încăpățânați elevi să se îndrăgostească de materia pe care o predai.
Detalii produs
Autor: Barbara Oakley, Beth Rogowsky, Terrence J. Sejnowski
Traducător: Ana Maria Adriana Oprea
Titlu original: Uncommon Sense Teaching. Practical Insides in Brain Science to Help Students Learn
ISBN: 978-606-44-1295-9
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 384
Limbă: Română
Dimensiuni: 15x23 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Curtea Veche
Teme: curiozitate, stres, succes
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Pedagogie și metodică
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Psihologie și psihanaliză
Opinii editoriale
„De abia aștept ca această carte să ajungă în mâinile profesorilor, ale educatorilor și ale părinților. Oricine găsește sfaturi valoroase în acest manual. Îl recomand din toată inima!”
Julie Bogart„Cu informații din neuroștiințe, presărată cu umor și scrisă cu vervă și înțelepciune, Un alt fel de a învăța este o carte strălucită despre pedagogie.”
Dr. Steven Strogatz„Scrisă de trei profesori renumiţi ale căror cunoştinţe din domenii diferite sunt perfect complementare, cartea integrează cu măiestrie cunoştinţe bogate despre creier şi studii cognitive cu cele mai bune exemple de predare şi de învăţare.”
Dr. Nelson Cowan„Atât cei abia inițiați în domeniul educaţiei, cât şi experţii se vor bucura de lectura acestei cărţi şi, inevitabil, vor avea ceva de învăţat.”
Dr. Michael Ullman„Predatul, o disciplină bazată pe intuiție și experiență, primește acum un fundament științific.”
Steven Pinker, profesor de psihologie, Harvard University