TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Sport și media. Analiza unui „joint-venture” de succes TR-DID-SIMAUJ-14-N-001
Sport și media. Analiza unui „joint-venture” de succes
Vezi
galerie

Sport și media. Analiza unui „joint-venture” de succes

de Diana-Luiza Dumitriu

Titlu apărut în colecția Comunicare media la Tritonic

Id: #235321

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Dinamică pe care a cunoscut-o în ultimele decenii lumea sportivă, câştigând teren în termeni de vizibilitate publică şi magnetism comercial, este consecinţa impactului pe care media l-a avut asupra sa. Relaţia de interdependenţă dintre media şi sport a influenţat nu doar valoarea de produs de piaţă a evenimentelor şi actorilor sportivi, dar şi experienţa sportivă în sine, redefinindu-i coordonatele emoţionale şi spaţiale.

În contextul în care cea mai mare parte a experienţelor noastre sportive sunt mediate, cartea de faţă oferă o analiză a efectelor structurante pe care media le are asupra dinamicii câmpului sportiv. Sunt explorate astfel două mari dimensiuni: marketizarea sportului şi  reconfigurarea discursivă a situaţiei competiţionale ca eveniment mediatic. Dacă prima pune în evidenţă succesul acestui “joint-venture” dintre sport şi media, cea de-a două abordează resursele discursive mobilizate de media în construirea unor scheme de interpretare a evenimentelor sportive.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Diana-Luiza Dumitriu

Data apariției: iunie 2014

ISBN: 978-606-8571-14-0

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 218

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Tritonic

Diana-Luiza Dumitriu
Diana-Luiza Dumitriu
Autor

Diana-Luiza Dumitriu este cadru didactic asociat la Facultatea de Comunicare şi...

vezi autor