Descriere produs
Spre deosebire de lucrările elaborate din perspectivă jurnalistică, de cele prezentate de practicienii domeniilor media, publicităţii sau relaţiilor publice, sau de volumele subsumate abordărilor « tradiţionaliste » filozofice, filologice sau ale ştiinţelor comunicării, volumul de faţă propune disciplinarea academică a « gândirii » despre comunicare la dublu nivel: teoretic şi metodologic. Apelul la bibliografia actuală este îmbinat, astfel, cu referirile critice şi exacte la teoriile « clasice » din domeniu.
Detalii produs
Autor: Simona Ştefănescu
ISBN: 978-606-537-016-6
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 362
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Editura: Cetatea de Scaun
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Jurnalism, comunicare și publicitate
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Sociologie