Descriere produs
Sinteza a cunostintelor din domeniu, lucrarea abordeaza rolul mass-media in societatile democratice, precum si relatia dintre producatorii si receptorii mesajului mediatic. Subiect deosebit de sensibil, care suscita aprecieri contrare, influenta mijloacelor de comunicare in masa asupra opiniei publice, vietii politice sau culturii este analizata in mod obiectiv, pe baza studiilor si anchetelor de teren. Volumul se adreseaza specialistilor in domeniile jurnalismului si sociologiei si studentilor de la facultatile de profil, dar si tuturor celor interesati de fenomenul complex numit mass-media.
Detalii produs
Titlu original: Sociologie des médias
ISBN: 978-973-46-1017-4
EAN-16: 978973461017
Copertă: Paperback
Număr pagini: 248
Limbă: Română
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Polirom
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Jurnalism, comunicare și publicitate
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Sociologie