Arta de a comunica. Metode, forme şi psihologia situaţiilor de comunicare
de Alex Mucchielli
Titlu apărut în colecția Collegium la Polirom
Descriere produs
Activitate umană fundamentală, comunicarea a fost studiată de-a lungul timpului de specialiști în diverse domenii. Alex Mucchielli sintetizează rezultatele obținute de psihologi în decursul unui secol de cercetări, pentru a oferi o perspectivă coerentă asupra psihologiei comunicării. Centrându-și analiza pe comunicarea interpersonală – de la comunicarea amicală sau în familie până la dialogul psihoterapeutic, interviu și negociere –, cunoscutul profesor prezintă principalele forme ale acesteia, precum și paradigmele care funcționează în cadrul disciplinei. Mucchielli propune de asemenea noi concepte relative la comunicarea implicită, comunicarea defensivă și comunicarea proiectiva și arată cum comunicarea poate fi folosită pentru a-i influența pe ceilalți.
Arta de a influenţa. Analiza tehnicilor de manipulare (2018) ,
Arta de a influenţa. Analiza tehnicilor de manipulare (2015) ,
Influență, persuasiune, motivare (2023) ,
Igiena asasinului (2022) ,
Eseu despre o concepţie catolică asupra iudaismului. Iluzii şi realităţi evreieşti (2013) ,
Istoria terorismului. Din Antichitate până la Daesh (2018) ,
Antropologie structurală zero (2021) ,
Istoria corpului (Vol. 1) (2014) ,
Cruciadele văzute de arabi (2022) ,
Detalii produs
Autor: Alex Mucchielli
Traducător: Giuliano Sfichi, Marius Roman, Gina Puica
Titlu original: L'art d'influencer
ISBN: 978-973-46-5208-2
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 264
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Polirom