TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Contagios PU-JOB-COCSRI-15-N-001
Vezi
galerie

Contagios

de Jonah Berger

Id: #242072

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Cum se răspândesc ideile
 

Descriere produs

Bestseller New York Times 
Cea mai bună carte de marketing a anului 2014 American Marketing Association


Jonah Berger și-a petrecut ultimii zece ani ai carierei încercând să descopere motivele pentru care anumite lucruri îi captivează pe oameni mai mult decât altele. În Contagios, Berger dezvăluie secretul care stă la baza comunicării orale și a transmiterii informației prin intermediul mediului social. În această carte veți afla care sunt cele șase principii de bază care fac ca tot felul de lucruri să devină captivante, pornind de la produse de larg consum și inițiative politice, la zvonuri și filmulețe postate pe YouTube.



În Contagios veți citi, de exemplu, cum a devenit celebru un restaurant de lux prin intermediul unei banale fripturi cu brânză, cum reclamele anti-drog se poate să fi crescut, de fapt, consumul de substanțe interzise și cum a fost posibil ca un filmuleț despre unul dintre cele mai plictisitoare produse, un blender, să aibă peste 200 de milioane de vizualizări. Indiferent că sunteți managerul unei mari companii, că dețineți o afacere mică, pe care doriți să o promovați, că sunteți pe punctul de a obține o funcție politică sau că lucrați în domeniul sănătății și doriți să faceți o schimbare, Contagios vă va explica modul în care produsele și ideile voastre pot deveni captivante.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Jonah Berger

Traducător: Dan Crăciun, Paul Slayer Grigoriu

Data apariției: noiembrie 2015

Titlu original: Contagious: Why things catch on

ISBN: 978-606-722-161-9

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 288

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20,5 cm - A5

Hârtie: 80g/m

Editura: Publica

Teme: creativitate, curiozitate, societate

 

Opinii editoriale

Jonah Berger este creativ, serios, îndrăzneț și glumeț deopotrivă. Dacă analizezi cercetările sale, o acțiune comparabilă cu a admira o operă de artă într-un muzeu, începi să privești viața dintr-o cu totul altă perspectivă. Nu cred că există un exemplu mai bun despre cum fi folosite științele sociale pentru a pune în valoare atât lucrurile banale cât și cele extraordinare din viața de zi cu zi.

Dan Ariely, autorul cărții „Irațional în mod previzibil”

Dacă dispui de un buget redus, dar vrei să ai impact pe piață, Contagios este cartea de care ai nevoie. Vei învăța ce anume trebuie să faci ca vestea despre produsul tău să se răspândească într-un ritm amețitor.

Chip Heath, co-autorul cărților „Made to Stick” și „Decisive”

Viralitatea e forma supremă de native advertising. Cum să beneficiezi de vorbele, gândurile și acțiunile celorlalți – iată misiunea îndeplinită a lui Jonah Berger prin această carte.

Alina Stepan, Managing Director Ipsos South-East Europe
Jonah Berger
Jonah Berger
Autor

Jonah Berger este profesor de marketing la Colegiul Wharton al Universității din...

vezi autor