TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Noile reguli de marketing şi PR PU-DMS-NRDMIP-10-N-001
Noile reguli de marketing şi PR
Vezi
galerie

Noile reguli de marketing şi PR

de David Meerman Scott

Id: #231560

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Pentru oamenii de pretutindeni care interacţionează pe web, vechile reguli de marketing şi PR pur şi simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat nu doar felul în care oamenii comunică şi interacţionează, dar a schimbat şi comunicarea dintre mediul de afaceri şi posibilii clienţi.

Regulile s-au schimbat astăzi cu totul: o companie, un antreprenor sau un freelancer pot acum să li se adreseze şi fără intermediar clienţilor, stabilind o legătură directă – şi mult mai onestă – cu cei de care depinde succesul oricărei iniţiative de afaceri. În cartea de faţă David Meerman Scott oferă instrucţiuni clare în privinţa utilizării instrumentelor web 2.0. Pentru că el a testat şi verificat aceste instrumente pe pielea lui, pe pielea miilor de contribuitori care i-au citit blogul şi au colaborat la prima ediţie a acestei cărţi. Noile reguli de marketing şi PR vorbesc despre o lume deschisă, despre o lume în care produsul nu mai este apanajul departamentului de cercetare-proiectare, iar comunicarea nu mai poate să rămână doar în sarcina celor de la PR.

extinde
 

Detalii produs

Autor: David Meerman Scott

Data apariției: 2010

ISBN: 9789731931500

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 448

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20 cm

Hârtie: 120g/m

Editura: Publica