TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a. Cartea elevului AK-CBD-MLGCAV-18-N-002
Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a. Cartea elevului
Vezi
galerie

Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a. Cartea elevului

de Giorgio Motta, Claudia Brass, Dagmar Glück, Elżbieta Krulak-Kempisty

Id: #261163

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Avizat de M.E.N. 2018

Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educaţiei Naţionale prin Ordinul nr3530 din 04.04.2018 şi se regăseşte la poia nr.261 din anexa Ordinului.

Această lucrare a fost realizată îconformitate cu Programa şcolară pentru disciplina Limba modernă 1/Limba modernă2/Limba modernă intensiv (germană, rusăjaponeză)Clasele a V-Vlll-aaprobată prin ordinul ministrului Educaţiei Naţionale nr3393 28.02.2017şi contribuie la formarea următoarelor competenţe specifice nivelului CECRL A1.1:


• receptarea de mesaje orale în situaţii de comunicare uzuală precum: oferirea unei reacţii adecvate la salut/întrebare/instrucţiune simplă rostită clar şi rar (citeştescriedesenează etc.); recunoaşterea poziţiei obiectelor (orientarea îşcoală); înţelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomimă, secvenţe audio sau video pe teme ca timpul liber, şcoala, preferinţe, obiectele personale şcolare etc;
• exprimarea orală în situaţii de comunicare uzuală precum: reproducerea şi formularea unor mesaje simple şscurte (întrebări legate de universul familiar)respectând pronunţia şi intonaţia specificeparticiparea la dialoguri simple în contexte cum ar fi: în pauză la şcoală, la cantinăla cafeneala clubul de tineretadaptându-le la situaţia proprieprezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteniprofesori) sau a unui obiect (obiecte personale şcolareindicându-le şi/sau răspunzând la întrebăriexplorarea unor noi modele articulatorii,de intonaţie şaccent (prin cântec rap,recitare ritmicăexerciţii de fonetică);
• receptarea de mesaje scrise în situaţii de comunicare uzuală precum: recunoaşterea semnificaţiei unor fraze uzuale tipice vieţii cotidiene (SMS, orar şcolar, meniu); identificarea semnificaţiei globale a unor texte pe teme familiare (informaţii pe pagina web a şcoliitur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunţ la obiecte pierdute,invitaţie prin SMS,comentariu pe forum); manifestarea curiozităţii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultură şi civilizaţielegate de personalităţi ale muzicii şi sportului, specialităţi culinare);
• redactarea de mesaje în situaţii de comunicare uzuală precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMSredactarea unui mesaj informai de tip SMScomentariu pe forum, e-mailelaborarea în grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret).

extinde
 

Detalii produs

Autor: Giorgio Motta, Claudia Brass, Dagmar Glück, Elżbieta Krulak-Kempisty

Data apariției: ianuarie 2018

ISBN: 9786060760726

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 94

Limbă: Germană, Română

Dimensiuni: 21x29,5 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Art Klett

Teme: şcoală